lumia 920 yeni bir sorunum...

Sponsorlu Bağlantılar

DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
    Konu Sahibi
lumia 920 yeni bir sorunum...
arkadaşlar ilk aldığım günden beri bu sorunu yaşıyordum ama artık çok can sıkıcı olmaya başladı...
biriyle konuşurken sesin gelmiyor alamıyorum denilmesinden bıktım... acaba yazılımsal mı donanımsal mı?
bu sorunu başka yaşayanlar var mı?
ikinci sorun da haritalar. symbianda evimde iken yerimi tam olarak buluyordu şimdi evde acıyorum gidiyor çok farklı yeri gösteriyor...
bazen hiç konum bulamıyor zaten...?????
 


savaronajointed

savaronajointed

Üye
Seste bir sıkıntı olmadı hacı bir aydır kullanıyorum be haritalarda şak diye buluyor yerimi ve telefon gayet hızlı ve seri ben çok memnunum biraz daha uygulamayla uzay olur telefon
Sent from my Lumia920 using Board Express
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
    Konu Sahibi
Seste bir sıkıntı olmadı hacı bir aydır kullanıyorum be haritalarda şak diye buluyor yerimi ve telefon gayet hızlı ve seri ben çok memnunum biraz daha uygulamayla uzay olur telefon
Sent from my Lumia920 using Board Express
haritaları dert etmiyorum da bu iyice can sıkıcı olmaya başladı... microfonu nerde bu telefonun bakıyorum bakıyorum bi delik yok onun için
 

Burakkk250

Üye
Haritaları bilmiyorum ama konuşurken bende de o sorun oluyordu. Konuşurken telefonu suratına tamamen yapıştırman lazım :) mikrofonla ilgili bir sorun o. konuşurken telefonun alt kısmını ağzından uzaklaştırdığın zaman dediğin gibi ses net gitmiyor karşıya. tam olarak yüzüne dayaman lazım telefonu :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
alttaki hoparlor kanallarinin aslinda birisi ayni zamanda mikrofon kanali. Ayni sorun bende de olmuştu ve biraz dikkat edince telefonun buyuklugunden dolayi konuşurken o bolge biraz arkads kaliyor ve ses uzaktan geliyormuş hissi veriyor karşi tarafa. Telefonu yuzunuzu ortalayacak şekilde tutunca sorun olmadigini goruceksiniz.
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
    Konu Sahibi
alttaki hoparlor kanallarinin aslinda birisi ayni zamanda mikrofon kanali. Ayni sorun bende de olmuştu ve biraz dikkat edince telefonun buyuklugunden dolayi konuşurken o bolge biraz arkads kaliyor ve ses uzaktan geliyormuş hissi veriyor karşi tarafa. Telefonu yuzunuzu ortalayacak şekilde tutunca sorun olmadigini goruceksiniz.
tamam abi deneyeyim de oraya ufak bi çıkış koysalar boyle bir sorun olmayacaktı
 
nanotex

nanotex

Üye
Aynen o sorun bende de var ya :/
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Ben de öyle bir sıkıntı almadım hatta görüşme yaparken ofiste masaya, araç kullanırken de hoparlöre alıp koltuğa bırakıyor ve öyle konuşuyorum, karşımdaki kişi ile çok rahatlıkla anlaşabiliyoruz.

İkinci sorun için şöyle söyleyebilirim; malum ki cihaz harita üzerinde konum bulmak için gps bağlantısına ihtiyaç duymaktadır. Eğer açık alanda yer almıyorsan cihaz öncelikle konumunu saptayabilmek için şebeke veri bağlantısını kullanır ve sana tahmini bir konum belirler. Bu durumda cihaz gps bağlantısını gerçekleştirene kadar en yakın baz istasyonu konumlarını kullanır.
 
nanotex

nanotex

Üye
Ben mesajlaşmadan konum gönderirken anında hatasız konumumu buluyor.
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
    Konu Sahibi
haritalar konumu buluyor mesela yeşil olmuyor o sırada bişey aratıp yol tarifi istediğin zaman bulamıyor en son format attım dün çalışıyordu.
ve yanlış buluyor. yanlış bulma konusunu acıkladım yukarıda..
merkezi noktalarda sorunsuz çalışması gayet normal. her harita uygulaması aşağı yukarı bunu yapar.
daha önce cihazımda bu sorunlar yoktu. sözde en iyisini yaptılar. en iyi yaptık dedikleri şeylerin hepsinde bir sorun....
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Yeşil olması demek gps'in yerini saptaması demek, eğer açık alanda isen ve yeşil olmuyorsa (gps yerini saptamıyorsa) cihazda sorun var demektir. Ben şimdi tekrar denedim ofiste (kapalı alanda) olmama rağmen gps nokta atışı yaptı.
 
osmanmert99

osmanmert99

Üye
Olmazsa cihazı garantiye yolla.
 
NUD

NUD

Üye
Arkadaş bütün hatalarda senin telefonuna mı çıktı herşey sorun sana bu açtığın 20. konu
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaş bütün hatalarda senin telefonuna mı çıktı herşey sorun sana bu açtığın 20. konu
yok daha yirmi olmadı... aynı sorunları yaşayan başka kişilerde var. bu forumu takip edip de almak isteyen insanlarda var görsünler öğrensinler. çözüm bulursak onu da görsünler diye açıyorum. burda sana batacak bişey yok.

- - - Eklendi - - -

Yeşil olması demek gps'in yerini saptaması demek, eğer açık alanda isen ve yeşil olmuyorsa (gps yerini saptamıyorsa) cihazda sorun var demektir. Ben şimdi tekrar denedim ofiste (kapalı alanda) olmama rağmen gps nokta atışı yaptı.
öyle bir sorun yok.. açık havada bile zorlanıyor bazen dediğim gibii merkezi noktalarda sorun yok...
 
dedereis123

dedereis123

Üye
garantiyle uğraşma bence bak benim 4 günlük cihaz ne bahaneler buldular .... Adamlar ekrana ve bataryaya müdahale etmiş ancak kasayla temas yoktur deniliyor :D sadece arka kapakdan mudahale yapmışlar ısrarla kasa açılmadığını sadece kapak açıldığını söyluyorlar ne kadar mantıklı cümleler dimi
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
    Konu Sahibi
garantiyle uğraşma bence bak benim 4 günlük cihaz ne bahaneler buldular .... Adamlar ekrana ve bataryaya müdahale etmiş ancak kasayla temas yoktur deniliyor :D sadece arka kapakdan mudahale yapmışlar ısrarla kasa açılmadığını sadece kapak açıldığını söyluyorlar ne kadar mantıklı cümleler dimi
kapak nerde diye sormadın mı :D
garantiyi benden iyi kimse bilemez... :) vermicem zaten :) ali abinin dediğini denyeceğim :)
 
dedereis123

dedereis123

Üye
Sormazmıyım kaç kez dedim , inşallah Nokia anlarda bari sorun olmaz . Kapak ile kasa ayrıymış :D alakası da yokmuş
 

thetahanx61

Üye
Bu konuşurken ses gitmeme olayı bendede var yanlız şöyle bir şey tespit ettim.ben telefonu turkcell den aldım.telefonda turkcell hattım takılıyken kesinlikle konuşurken problem çıkmıyor ama avea hattımı takınca çıldırıyorum telefonu yere vurasım geliyor kimle konuşsam sesin gelmiyor diyor.en sessiz ortamda bile bağırarak konuşuyorum.büyük bir ihtimalle operatörlerle alakalı bir problem vardır.nokia yı arayıp sordum öyle bir şey olamayacağını ve garantiye göndermem gerektiğini söyledi ben yinede kanmadım yollamadımda bekliyorum şimdilik yazılımla düzelme ihtimali var.olmadı garantiye vericem.
 
alical33

alical33

Üye
hocam sesin kesilerek gidiyorsaüstteki mikrofonda sorun var istersen konuşmayı hoparlör modunda yap hoparlörden konuşurken sesinin gitmesinde sıkıntı yoksa gürültü engelleyicisinde sorun var demektir oda üst mikrofondan kaynaklanıyor
 

thetahanx61

Üye
ses kesilerek gitmiyor.çok derinden gidiyor sesim sanki telefona 10 metre öteden konuşuyormuş gibi.diyorum ya turkcell hattımı takıncı herhangi bir problem yaşamıyorum.
 

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
29
Görüntüleme
2K
Silinen Üye 2625978
Cevap
0
Görüntüleme
787
Cevap
5
Görüntüleme
2K
DarkredBlue61


Üst Alt