Seglopsi
Üye
-
Konu Sahibi
-
insallah 808 purewiew biraz düşerde alırım
İnşallah alırsın kardeşim de 808'in 1 tane fotoğrafı 4-5mb diye duymuştum (sadece duyum yanlış olabilir) hafıza problemi olmasın?
Eğer bu telefonda tutmaz ise; NOKİA kepenkleri kapatıp işi bıraksın artık
Siz sanıyor musunuz Nokia sadece Lumia Satamayacak diye batacak.
Batmak söz konusu bile olamaz sadece zarar görür.
bundan sonra nokiayi bitek dedem alir. batma olayinida bi birakin aga artik
Kelimeleri daha dikkatli seç. Bu cihazın stokları tüm dünyada bitiyorsa iyi satıyor demektir..
ezgis seninle hic tartisamam ablacim. meseleye boyle yaklasiyosan
Zappinger_?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?