bende H yazıyorh yazıyorsa normal bizdeki de aynı kardeşim h açık demek

H yazmıyo sadece şebeke çubuklar şeklinde çıkıyor ya oyle bi görüntü var. Vodafone kullanıyorum onceni telimde 3g yazısı çıkıyodu
bende H+ yazıyor![]()
one x+ gibi oldu seninki kardeşim

Avea'da nasıl olurbende H+ yazıyor![]()
Bende H yazıyor sadece 
bende h yazmıyor sadece normal şebeke çubukları çıkıyor
Avea'da nasıl olurBende H yazıyor sadece
![]()

+ Çift taşıyıcılı anlamına geliyor![]()
bende vodafone kullanıyorum,ama bende h+ çıkmıyor. Neden acaba??bende H+ yazıyor![]()
