lumia 920 ile ilgili bir soru

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yşm

yşm

Üye
    Konu Sahibi
lumia 920 ile ilgili bir soru
Merhaba arkadaşlar lumia 920 kullanıyorum 3G açık ama ekranda sol ust koşede sadece normal şebeke simgesi çıkıyor bu durum normal mi ?
 


sanal hacker

sanal hacker

Üye
şebekede sorun var ozamn
 
komando04

komando04

Üye
h yazıyorsa normal bizdeki de aynı kardeşim h açık demek
 
yşm

yşm

Üye
    Konu Sahibi
H yazmıyo sadece şebeke çubuklar şeklinde çıkıyor ya oyle bi görüntü var. Vodafone kullanıyorum onceni telimde 3g yazısı çıkıyodu
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
H yazmıyo sadece şebeke çubuklar şeklinde çıkıyor ya oyle bi görüntü var. Vodafone kullanıyorum onceni telimde 3g yazısı çıkıyodu

normal bu telefonlarda sadece internete bagliyken E veya H harfi cikar 3G cikmaz.
 
yşm

yşm

Üye
    Konu Sahibi
Bende h çıkmıyor sadece sıradan şebeke çubukları çıkıyor
 
kimbilir_01

kimbilir_01

Üye
bende H+ yazıyor :aha:
 
yşm

yşm

Üye
    Konu Sahibi
bende h yazmıyor sadece normal şebeke çubukları çıkıyor
 
nanotex

nanotex

Üye
+ Çift taşıyıcılı anlamına geliyor :D
 
yşm

yşm

Üye
    Konu Sahibi
tamam oldu bende de H Çıkıyor artık teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt