lumia 920 format attım, 3 saattir çark donuyor. yardım

Sponsorlu Bağlantılar

BelaMonte

BelaMonte

Üye
    Konu Sahibi
lumia 920 format attım, 3 saattir çark donuyor. yardım
selam beyler. benim kamera tuşu çalışmıyordu bende format attım açıldı ama yine çalışmıyordu. bende format attıktan sonra bana birşey filan yeniden kkurulsunmu diye sordu bende evet dmiştim. dedim herhalde ondandır diye yine format attım fabrika ayarlarına geri dondurdum işte bu safer hayır diyecektimki 3 4 saattir çarklar donuyor. ne yaptıysam olmadı. araştırdım şarz bitsin, sonra kendisi şarz olduktan sonra açılır diyorlar. beyler o kadar pişman oldumki bu telefonu aldım diye. halbuki çok beklentim vardı. ne olur yardım edin. adama sordum 40 tl ye yaparız dedi garanti 15 20 gune yaparlar dedi. ne yapmam lazım batarya %80 uzerindeydi :(
 


Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Batarya bitene kadar bekle bence. Batarya bitince şarja tak telefon açılır. Boşuna para kaptırma tamirciye;) Açılınca e posta adresini tanımla yedeği geri yüklesin. Pişmanlık duyuyorum deme bence. Gelecek olan güncelleme çoğu sıkıntılar giderilecektir. Yeni bir sistem yılbaşına kadar bekle derim...
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
    Konu Sahibi
Tamam kardeş şarzı bitti,açıldı bir an öyle sevindim ki... Bir daha format atmayacağım ama kamera tuşu halen çalışmıyor. Demek ki donanımsal sorun. Ben telefonu ısınmasın diye altına buz koyuyordum ama arasına da bir kağıt koyuyordum ıslanmasın diye. Acaba soğukken ayrı anda sıcak geldiği için bukar telefonun içine girip devreleri yandırmış olabilir mi? Öyle olsa yada olmasa servise versem kaç güne ve bedava yaparlar mı? Eğer kullanıcı hatası derlerse itiraz edeceğim.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Servise ver sen deklanşör çalışmıyor de fazla karıştırma.
 
MCR Killjoy

MCR Killjoy

Üye
Hayırdır bu kamera ilgili donanımsal sorunlar çok fazla olmaya başladı..
 

skynet

Üye
Format attımda merak ettiğim şimdi daha önce yüklenen güncellemeler tekrar yüklenecek mi yoksa o güncellemeler kalıyor mu içinde :hmmm
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
Bütün uygulamalar tekrar yükleniyor. Sistem uygulamalarını ise güncellemen gerekli.
 
  • Beğen
Tepkiler: crz11 ve skynet
KayraBey

KayraBey

Üye
Telefon ısınmasın diye altına buz mu koydun ???? Yok artık daha neler :zong:
 

skynet

Üye
Ya bu güncellemeler hala gelmedi :islik
 
kaannn1986

kaannn1986

Üye
ya bende formatladım çarklar geldi 1saat bekledim reset attım tekrar çarklar geldi nokia care suite indirdim telefonu görmüyo birtürlü nasıl flash yapcam yaa ben tel nakavt sanırım :((
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
    Konu Sahibi
ya bende formatladım çarklar geldi 1saat bekledim reset attım tekrar çarklar geldi nokia care suite indirdim telefonu görmüyo birtürlü nasıl flash yapcam yaa ben tel nakavt sanırım :((

kardeş bu konuyu ben açtım sadece şarzının bitmesini bekle. Bitsin şarza tak açılacak

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
kaannn1986

kaannn1986

Üye
teşekkür ederim hocam
 
kaannn1986

kaannn1986

Üye
ya şarjı bitti şarja taktım ama hala çarklar dönüyor bende neden olmuyor :)
 
dedereis123

dedereis123

Üye
Bundan önce 3 kez daha forrmat atmıştım bir sıkıntı olmamıştı . Telefon bazı seyler takılmaya basladıgı için format atıyım dedim . Atmaz olaydım ama attım çarkda kaldı %100 şarjda hemde . BUnun sarjı bitmesini beklesem rahat 12 saat gitcek sanırım .
 
dedereis123

dedereis123

Üye
Arkadaşlar bilginiz olsun 2 gün sonra çarklar durmuş durumda 3 tane sarj bitirdim . Aç kapa powera basılı tut birşeyler yaparken oldu nasıl oldu bilmiyorum ama çok şukur oldu gibi
 
rarslan87

rarslan87

Üye
Arkadaşlar ben de de ayni sorun oldu. Tel açılmıyor şimdi. Sarj i da yok. Yarim saattir sarja takili ve açılmıyor. Acilll
 


Üst Alt