aleranol
Üye
lumia 900 ün işlecisi kendi işletim sisteminin tegra3ü sayılır. Ama snapdragon s4 gelince ki şu anda dünyadaki en iyi mobil işlemcilerden biri o zaman androidin işlemcisiyle öcünülmeyecektir eminim. Ram olarakta 1 gb gayet yeterli zaten. Yani lumia serisi donanım olarak çok daha özel.
Birde sanırım ip5i s4 benzeri bir işlemciyle çıkaracaklarmış doğru mudur ki?
Birde sanırım ip5i s4 benzeri bir işlemciyle çıkaracaklarmış doğru mudur ki?
