Tavsiye Lumia 820 Ekranım Kırıldı

Sponsorlu Bağlantılar

avrupaaslani

avrupaaslani

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 820 Ekranım Kırıldı
Arkadaşlar telefonumun elimden intihar etmesi sonucu ekranı kırıldı. Bi morluk ortaya çıktı sadece iç ekran kırıldı dışında bişey yok. Telefonum Genpa garantili sizce nerede yaptırayım? Genpa servisine yarın gitsem hemen yapılır mı? Ya da İzmirde önerebileceğiniz başka servis var mı? Fiyatı konusunda bilgisi olan var mı?

Evet arkadaşlar sorun çözüldü. TELESERVICE tarafından 187 TL ye yeni lcd ekran takıldı. Fakat bu yalnızda ekran fiyatı dokunmatik zarar görmemiş.
 
Son düzenleme:


Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Garanti kapsamında tamir olmaz maalesef.
Teknik Servis ücreti karşılığında bakım yapar. Eğer garantiyi önemsemiyorum diyorsanız, tanıdık bir tamirciye yaptırın yada Nokia Care şubesine gidin orada yaptırın. Birde Enterol muydu neydi öyle bir servis daha var. Fiyat konusunda hepsi farklı şeyler söylüyorlar. (620 telefonumun da başına aynı şey geldi. Servis 200 tl , başka bir yer 150 tl dedi. Tanıdık bir arkadaşım vasıtasıyla garantiyi yakarak 100 tl ye yaptırdım orijinal parça taktırdım)
 
avrupaaslani

avrupaaslani

Üye
    Konu Sahibi
Başka telefonum da yok hocam hemen yaparlar mı ki yani bilemiyorum ki. İzmirde güvenilecek bi yer de bilmiyorum açıkçası..
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Ekran arızalarında -garanti kapsamına girmese dahi- kesinlikle yetkili teknik servise vermeniz önerilir.
 
avrupaaslani

avrupaaslani

Üye
    Konu Sahibi
Zaten ben de yetkili serviste yaptırmak istiyorum Genpa garantisi olduğu için ilk olarak oraya götürmeyi düşünüyorum. Fakat benim için önemli olan yapılma süresi ve fiyatı..
 
csll

csll

Üye
Zaten ben de yetkili serviste yaptırmak istiyorum Genpa garantisi olduğu için ilk olarak oraya götürmeyi düşünüyorum. Fakat benim için önemli olan yapılma süresi ve fiyatı..


Öncelikle geçmiş olsun fiyat olarak 100 ile 200 TL arası yaptırırsınız büyük ihtimalle ne kadar zamanda yapılacağını da teknik serviste çalışanların keyfi bilir :)

Hesap makinası ile gönderildi.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Zaten ben de yetkili serviste yaptırmak istiyorum Genpa garantisi olduğu için ilk olarak oraya götürmeyi düşünüyorum. Fakat benim için önemli olan yapılma süresi ve fiyatı..

Ekran tamiri biraz maliyetli olur. Değişim vs gerekirse 150 TL'den başlar.
Tamir süresi parça tedariki gerekip gerekmemesine ve yapılacağı yere göre değişir.
Ancak aynı şehirde dahi olsa 10 günden aşağı olmaz diye tahmin ediyorum.
Siz yine kendinizi 3-4 hafta olarak ayarlayın ve o süre için kendinize iyi kötü bir telefon ayarlayın akıllı olmasa da.
 
runo6

runo6

Üye
Ben 1ay önce iç ekran değişimini 350 TL ye yaptırdım bana acil gerekiyordu bir serviste hemen yaptılar. Belki normal servislerde daha uygundur. Lumia 820 kullanıyorumHemenden kastım 2 saat bu arada :):)
 
avrupaaslani

avrupaaslani

Üye
    Konu Sahibi
Aynı gün içerisinde hallolsa sorun yok. Fakat 350 TL gerçekten korkunç bir rakam.
 
  • Beğen
Tepkiler: runo6
keremunye

keremunye

Üye
Geçen hafta aynı sorun benimde 620 de oldu. Baktık servis 240₺ fiyat ve 22 güne kadar da olabilir 2 günde olabilir diyor, gittim bir telefoncuya orijinalini 150₺ ye sabah verdim akşama doğru aldım. Şu an hiç sıkıntı yok çok şükür
 
zirtvirt

zirtvirt

Üye
Kardeş, benim 820'nin de ekranı kırıldı. İzmir'de Teleservise ver, sabah erkenden gidersen 1 saatte yapıp veriyorlar tekrar. Sen de o sıra bir kahvaltı yaparsın. Bu arada 5 ay önce iç ekran 200 TL idi, şimdi ne kadardır bilmiyorum.
 
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Geçmiş olsun.
 
avrupaaslani

avrupaaslani

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkür ederim arkadaşlar yarın sabah erkenden servisin yolunu tutucam gelişmeleri fiyatları sonucu herşeyi burada sizlerle paylaşırım.
 

Aximator

Üye
Kardeş kesinlikle çankayaya götürme. 820'den çok başım yandı, 3 kez orjinal deyip ekran taktılar 3'ü de 2 saat sonra basmıyor. Birde garantili deyip geri kabul etmiyorlar. Çok başım ağrıdı çok. Servis biraz pahalı ama garanti ve gerçekten orjinal ekran takıyorlar. Çankaya'da orijinal diye verdikleri ekran renkleri gri veriyor ve plastik. Yani anlayacağın bana astarı yüzünden pahalıya geldi.
 
avrupaaslani

avrupaaslani

Üye
    Konu Sahibi
Hocam 200 TL ye kadar olursa işte önceliğim garantili taktırmak olacak.
 

Aximator

Üye
200 e kesin halledersin diye düşünüyorum serviste, geçmiş olsun.
 
TurboCall

TurboCall

Üye
Geçmiş olsun nasıl bir mesafeden düştü bu cihaz böyle yaw ???? bu arada yabancı bir teknoloji sitesi 520 3310 gücünde diye haber yapmış kurşun geçirmiyen cep telefonu diye, benim 1.60m den tırtıklı taş zemine düştü çizik bile yo MaşAllah
 
emreeozden

emreeozden

Üye
Hocam 200 TL ye kadar olursa işte önceliğim garantili taktırmak olacak.


Geçmiş olsun bendede 820 var düşürüp iç ekranı kırmıştım Nokia Carede 140 tlye hallettiler

Güvercinle gönderildi.
 
avrupaaslani

avrupaaslani

Üye
    Konu Sahibi
Cihaz işte ben sandalyede otururken elimden zemine çakıldı zemin de oldukça sertti seramik. Daha önce halıya çok düştü bişey olmamıştı.Arkadaşlar telefonun ekranının hasar görmesi düşüş şekline de bağlı. Özellikle çerçeve etrafından aldığı hasarlar maalesef ki bu darbeyi direk olarak ekrana iletiyor.
 
TurboCall

TurboCall

Üye
Cihaz işte ben sandalyede otururken elimden zemine çakıldı zemin de oldukça sertti seramik. Daha önce halıya çok düştü bişey olmamıştı.Arkadaşlar telefonun ekranının hasar görmesi düşüş şekline de bağlı. Özellikle çerçeve etrafından aldığı hasarlar maalesef ki bu darbeyi direk olarak ekrana iletiyor.


Benimki kadar kotu dusmesin cihaz ilk once 1.60m den sağ ust koseyi vurdu herkes şokta parkta duşmuştu sonra arka ustu demirin yanına dustu resmen takla atıp ekran ustu dondu ben bile inanamadım nasıl olduğuna

Turbo İle Yollandı
 


Üst Alt