Telefon Tavsiyesi Lumia 620 - Motorola Raz xt-910 ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hbariscevik

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 620 - Motorola Raz xt-910 ?
Razr kullanıyorum suan satıp lumia 620 almalı mıyım?
 


Samet.25

Lumıa güzel telefon bence youtubeden izle bi performansı filan ona göre karar ver
 

oguztz

Üye
Motorolayı satabilirsen hemen sat :D
 

hbariscevik

Üye
    Konu Sahibi
neden
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Razr çok güzel bir telefon neden satmak istiyorsunuz ki.

Motorola çok iyi bir markadır ayrıca. Donanım olarakta çok iyi cihazlara sahip. Yeniden yapılanma süreci başlıyor ayrıca Amerika da yapılanıp yeniden dünya açılma planlar olduğu söyleniyor.
 

hbariscevik

Üye
    Konu Sahibi
Telefondan memnunum fakat 620 ilgimi çekti. Ram hariç donanımı daha iyi fakat telefon telefondan sıkılırım diye de korkuyorum, malum androide alıştık uygulama oyun vs.
 

oguztz

Üye
Telefondan memnunum fakat 620 ilgimi çekti. Ram hariç donanımı daha iyi fakat telefon telefondan sıkılırım diye de korkuyorum, malum androide alıştık uygulama oyun vs.

Wp8 yeni daha uygulamaları android kadarçok degil sıkılman çok normal
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Telefondan memnunum fakat 620 ilgimi çekti. Ram hariç donanımı daha iyi fakat telefon telefondan sıkılırım diye de korkuyorum, malum androide alıştık uygulama oyun vs.

O kısım sizin kişisel tercihiniz. WP bir sonraki cihazımda bende tercih edebilirim o zamana kadar uygulama sorunu ve sistem tam oturmuş olur.

Razr çok iyi bir cihaz olduğu için merak etmiştim. Elime büyük geldi yoksa Atrix yetine Razr alacaktım
 

hbariscevik

Üye
    Konu Sahibi
Ne diyorsunuz şimdi arkadaşlar riske gireyim mi?
 
Kerim.

Kerim.

Üye

MaxipmaN

Üye
alma bayar o seni 2 ayda bir de androidden geçiyon
 

hbariscevik

Üye
    Konu Sahibi
Oylemi dersiniz
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
bence wp almak için daha çok erken :) ilerleyen zamanda olabilir ama :)
 

uMTOku

Üye
Şubat sonu telefon tanıtılacakmış onu bekle uygulamaları Türkçe bekleme çok destek de yok çok kaliteli oyun da yok ama iyidir
Sent from my Lumia 920 using Board Express
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
11
Görüntüleme
779
Kaworu Nagisa
Cevap
3
Görüntüleme
726
serifmstf
Kaworu Nagisa
Cevap
11
Görüntüleme
1K
Cevap
13
Görüntüleme
723
Aybin.Kilic


Üst Alt