Lumia 620 Kulaklık Önerisi

Sponsorlu Bağlantılar

flutewoddy

flutewoddy

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 620 Kulaklık Önerisi
Arkadaşlar 620'mim için kulaklık önerebilir misiniz ?
 


tgoksen1

Üye
içerik yok
 
serecans

serecans

Üye
ben Monster olmayı düşünüyorum kullanan varsa bilgilendirebilirmi
 

tgoksen1

Üye
sanırım telefondan yazdım diye oyle oldu
 
flutewoddy

flutewoddy

Üye
    Konu Sahibi
yok mu önerecek biri ?
 
alical33

alical33

Üye
Paran varsa beats tan şaşma
 
enterneoll

enterneoll

Üye
bütçen ne kadar ?
 
KacakMazot

KacakMazot

Üye
dostum eger beats alicak paran varsa, sakin alma. sana tavsiyem bugun benimde almis oldugum bluetooth kulaklik
plantronics BackBeat 903+ al. siddetle tavsiye ederim acikcasi bukadar sey beklemiyordum kulaklikdan seside gayet tatmin edici duzeyde. hemde kablo derdinden kurtulmus olursun :D

- - - Eklendi - - -

sakin beats alma derken ben sevmiyorum o kulakliklari oyuzden oyle dedim. elimde birtane var kullanmiyorum cok agir kulagimda durmuyor surekli dusuyor.
 
flutewoddy

flutewoddy

Üye
    Konu Sahibi
bütçen ne kadar ?

120 ₺

- - - Eklendi - - -

dostum eger beats alicak paran varsa, sakin alma. sana tavsiyem bugun benimde almis oldugum bluetooth kulaklik
plantronics BackBeat 903+ al. siddetle tavsiye ederim acikcasi bukadar sey beklemiyordum kulaklikdan seside gayet tatmin edici duzeyde. hemde kablo derdinden kurtulmus olursun :D

- - - Eklendi - - -

sakin beats alma derken ben sevmiyorum o kulakliklari oyuzden oyle dedim. elimde birtane var kullanmiyorum cok agir kulagimda durmuyor surekli dusuyor.

fiyatı ne kadar?
 
efeler12

efeler12

Üye
Sennheiser kulaklıklara bak derim kulak içi 120 civarı diğeri 80. Kesinlikle çok iyi kulaklıklar basları çok iyi. fiyatına göre performansı çok çok üst düzeyde biraz araştırırsan anlarsın. Ben hep bunları kullanıyorum beats vs güvenmiyorum fazla marka payı vs var sonuçta.
 

Dtn

Üye
Aynen sennheiser`ın ses kalitesi çok iyi, fiyatı da fazla tuzlu değil tavsiye ederim :good:
 
flutewoddy

flutewoddy

Üye
    Konu Sahibi
Senneheiser'ın önerdiğiniz bir modeli var mı ?
 
evarietyw

evarietyw

Üye
sennheiser tabiki başka kulaklık tanımam :)

- - - Eklendi - - -

Mx370 modeli oldukça iyi
 

Dtn

Üye
cx200 street-ii kulak içi:good:
 

Dtn

Üye

bu sanırım bahsettiği
 

Dtn

Üye
:rica: hayırlı olsun
 
alical33

alical33

Üye
kulakiçi aramıyorsan bunlarda güzel



[/URL]
 

Benzer Konular

tekirium
Cevap
3
Görüntüleme
442
DarkredBlue61
Cevap
2
Görüntüleme
459
Cevap
0
Görüntüleme
120
Cevap
0
Görüntüleme
432


Üst Alt