Kingmortall
Üye
lisede ortalama yükseltme sınavları
arkadaşlar bu sene yine ortalama yükseltmeye kalıcam ortalamam 2.50 nin altında kaç tane dersten girilir 5 tane 1 rim var (oda sırf 40 ta bıraktı hepsi
) geçermiyim arkadaşlar acll yardım edermsnizz
--------------- Ekleme ---------------
bi bilgisi olan yokmu yaw
) geçermiyim arkadaşlar acll yardım edermsnizz--------------- Ekleme ---------------
bi bilgisi olan yokmu yaw

korkuyorum kalıcam diye