lisede ortalama yükseltme sınavları

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
lisede ortalama yükseltme sınavları
arkadaşlar bu sene yine ortalama yükseltmeye kalıcam ortalamam 2.50 nin altında kaç tane dersten girilir 5 tane 1 rim var (oda sırf 40 ta bıraktı hepsi :off:) geçermiyim arkadaşlar acll yardım edermsnizz

--------------- Ekleme ---------------

bi bilgisi olan yokmu yaw :hmmm
 


ภคŦเz

ภคŦเz

Üye
ben bu ortalamalardan hiç anlamam :ehe
1 alan kalıyo diyo biliyom yanlış mı
?
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
6 birin olsa sanırım kalıyordun:hmmm
 

OğuzcanAbi

Üye
4 sınava girip kurtarma hakkın war 5inden 4 ünü seççen sınava girecen
 
YasirN

YasirN

Üye
ortalama 2.50 olmazsa kalırsın kac 1in olursa olsun ama 2.50 tuturmayıp 3den fazla kırığın varsa bütünlemeye düşersin :)
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
    Konu Sahibi
düştüm zaten allah karetsin yahuu :off:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt