Invoke
Üye
Genede bir yolu vardır yani![]()
Sanal bellek hakkında ne diyorsun?
Genede bir yolu vardır yani![]()
Ben onu eski bilgisayarımda yapmıştım. 896Mb RAM vardı, sanal bellek yerine max. değeri yazdım.(prototype oynamak için) ama en ufak bi değişiklik gözleyemedimSanal bellek hakkında ne diyorsun?
.Ben onu eski bilgisayarımda yapmıştım. 896Mb RAM vardı, sanal bellek yerine max. değeri yazdım.(prototype oynamak için) ama en ufak bi değişiklik gözleyemedim.
Anılarm depreşti 3-4 kere bitirdim galiba.
Proto 2'yi de en az 1 defa belki 2 olmadı 1,5 defa bitirmişimdir
Evet evet, 1,5 birinde oyun bozuktu save'im silindi 
Adı üstünde sanalProtoype mıAnılarm depreşti 3-4 kere bitirdim galiba.
Proto 2'yi de en az 1 defa belki 2 olmadı 1,5 defa bitirmişimdir
Evet evet, 1,5 birinde oyun bozuktu save'im silindi
Bana da pek yararlı gelmedi sanal bellek.
Bide Usb'yi takınca Ready Boost vardı.(Onunda bi faydasını görmedim ama dene istersen.)(Bunuda prototype 1 için denemiştim ama gene açamamıştım)Adı üstünde sanalBide Usb'yi takınca Ready Boost vardı.(Onunda bi faydasını görmedim ama dene istersen.)(Bunuda prototype 1 için denemiştim ama gene açamamıştım)

Naptın![]()

