Fatic
Üye
Bios overclocku benim netbookta olmuyor windowsta setfsb vardi ordan oluyordu linuxta o tür bsey yok muOverclock un işletim sistemiyle alakası yok bilgisayarlarda bios gibi bilgisayarın başka bir modu var ordan hallediliyor
Bios overclocku benim netbookta olmuyor windowsta setfsb vardi ordan oluyordu linuxta o tür bsey yok muOverclock un işletim sistemiyle alakası yok bilgisayarlarda bios gibi bilgisayarın başka bir modu var ordan hallediliyor
Sanıyorumki hayır, programla yapılabilir ancak, onunda pek etki edeceğini sanmıyorum, bu özellik linux'un en büyük artılarından zaten.Linuxlarda bir şey yüklemek istediğimizde ya da önemli bir işlem yaptığımızda şifre soruluyor ya... İşte bunu windowsta yapmak 7 ya da 8de mümkün mü?
Bir başka deyişle; kullanıcı denetimi olayı geliyor ya... Evet, hayır çıkıyor. Bunu kapatabiliyoruz denetim masasından. Kapatmak yerine oraya parola koymak mümkün müdür?
2 hakkında bilgim yok
Linux altyapısında gparted çalıştırmışlar iyi olmuşben yaptım sende bi hata yapmazsan neden olmasın

Bence yapılıyor çünkü bir çok anlatımda evet/hayır pencerisi için ''Evete tıklağın ve parola ister ise parolanızı girin'' diye anlatıyor.Linuxlarda bir şey yüklemek istediğimizde ya da önemli bir işlem yaptığımızda şifre soruluyor ya... İşte bunu windowsta yapmak 7 ya da 8de mümkün mü?
Bir başka deyişle; kullanıcı denetimi olayı geliyor ya... Evet, hayır çıkıyor. Bunu kapatabiliyoruz denetim masasından. Kapatmak yerine oraya parola koymak mümkün müdür?
Bence yapılıyor çünkü bir çok anlatımda evet/hayır pencerisi için ''Evete tıklağın ve parola ister ise parolanızı girin'' diye anlatıyor.
Yada okuldaki akıllı tahtalardaki Net sxhool diye bişey vardı. Klasör ismi değişmiyordu, dosya taşıyomıyorduk, denetim masasına veya bilgisayarım-özelliklere girilmiyordu.
Genede bir yolu vardır yaniİyi de parola gelmiyor ki evet, diyip geçiyoruz?

