Linux Kullanıcıları Klübü / Kurulum & Yardım & Destek

Sponsorlu Bağlantılar



Uhops

Uhops

Üye
Sanal bellek hakkında ne diyorsun?
Ben onu eski bilgisayarımda yapmıştım. 896Mb RAM vardı, sanal bellek yerine max. değeri yazdım.(prototype oynamak için) ama en ufak bi değişiklik gözleyemedim :).
 
Invoke

Invoke

Üye
Ben onu eski bilgisayarımda yapmıştım. 896Mb RAM vardı, sanal bellek yerine max. değeri yazdım.(prototype oynamak için) ama en ufak bi değişiklik gözleyemedim :).

Protoype mı :D Anılarm depreşti 3-4 kere bitirdim galiba. :D Proto 2'yi de en az 1 defa belki 2 olmadı 1,5 defa bitirmişimdir :D Evet evet, 1,5 birinde oyun bozuktu save'im silindi :D

Bana da pek yararlı gelmedi sanal bellek.
Şöyle bir şey okudum adam diyor ki: Eğer 2tane harddiskiniz varsa, bölüntü değil harddisk... O zaman diyor 2. harddisk boşta yatıyor olur çoğunlukla, işte o yatmasın ondan virtual memory oluşturun bunun artısı olur ama diğer türlü, ramden, diske yaz işte boşalınca sil, dolunca aktar vs. sistemi zorlar diyor. Pek bir artısı olmaz diyor.
 
Uhops

Uhops

Üye
Protoype mı :D Anılarm depreşti 3-4 kere bitirdim galiba. :D Proto 2'yi de en az 1 defa belki 2 olmadı 1,5 defa bitirmişimdir :D Evet evet, 1,5 birinde oyun bozuktu save'im silindi :D

Bana da pek yararlı gelmedi sanal bellek.
Adı üstünde sanal :) Bide Usb'yi takınca Ready Boost vardı.(Onunda bi faydasını görmedim ama dene istersen.)(Bunuda prototype 1 için denemiştim ama gene açamamıştım)
 
Invoke

Invoke

Üye
Adı üstünde sanal :) Bide Usb'yi takınca Ready Boost vardı.(Onunda bi faydasını görmedim ama dene istersen.)(Bunuda prototype 1 için denemiştim ama gene açamamıştım)

Demek pc çok dandikmiş :ehe
Ready Boost da kullandığın flash belleğe göre değişir, diye düşünüyorum. Benim ihtiyacım yok zaten de dün biraz sanal bellekle uğraştım işte. =P
 
  • Beğen
Tepkiler: GDDR5
Fatic

Fatic

Üye
Linuxta ark ile zip dosyasini aciyorum ama cıkartmiyor ne yapmalym
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Ubuntu mu?
 
Fatic

Fatic

Üye
Mint
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Mağazası var mı bilmiyorum ama ubuntuda mağazadan ubuntu kısıtlı ilaveleri kuruyordum
 
Invoke

Invoke

Üye
Dün yaptığım işlem için gparted'a ihtiyacım yokmuş, meğer. :D
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Naptın :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Neymiş :D
 
Fatic

Fatic

Üye
Linux üzerine kurulu olan choremium os kullanan var mi yada bi fkri llan
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Ben şimdi de Elemantary OS'a geçiş yaptım, Mint'i patlattım da :)

Zamanla tecrübelerimi yazarım.
 
Invoke

Invoke

Üye
Ben de yakın zamanda ubuntuya dönmeyi düşünüyorum :ehe
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Ubuntu Unity'den sonra gelmez bana, en fazla Mint'e dönerim :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Kubuntu kullan :)
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
kısa bır muddet ıcerısınde konu guncellenecrk, beklemede kalın :)
 


Üst Alt