Linux Kullanıcıları Klübü / Kurulum & Yardım & Destek

Sponsorlu Bağlantılar

Uhops

Uhops

Üye
Bende linuz mint 13 kurdum. Ama internete bağlanamadım ( USB'den). Normal şartlarda windows yüklediğimdede internete direk bağlanmıyordu zaten. Driver kurmak zorunda kalıyodum. Ağ kartım e2200.
 


MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Bende linuz mint 13 kurdum. Ama internete bağlanamadım ( USB'den). Normal şartlarda windows yüklediğimdede internete direk bağlanmıyordu zaten. Driver kurmak zorunda kalıyodum. Ağ kartım e2200.

Internette baktigim kadariyla pek cok kullanici sorun yasamis, mobil oldugum icin kurulumu yazmak zor oluyor, direk linki vereyim, olmazsa yine yazabilirsiniz. (ubuntu olduguna bakmayin sorun olmaz.)
 
Uhops

Uhops

Üye


Internette baktigim kadariyla pek cok kullanici sorun yasamis, mobil oldugum icin kurulumu yazmak zor oluyor, direk linki vereyim, olmazsa yine yazabilirsiniz. (ubuntu olduguna bakmayin sorun olmaz.)
:tşk: Bu kablolu bağlantı için mi kablosuz mu? Yabancı olunca tam anlayamadım ama wiriless diyor gibi ben kblolu bağlantı kulanıyorum.
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Wireless demesine bakmayin, onemli olan internet driverlarini yuklemesi.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Ekran için başka driver yükledim ekran çözünürlüğu bozuldu şimdi herşey kocaman :D ayarlara giremediğim için tekrar eski drivera dönemiyorum neyapabilirim?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Bumu yani çözüm :D of en son onu yapıcam bakalım yardım ddebilecek var mı
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Ubuntu 13.04 nasıl yaparım :)
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Ubuntu 13.04 nasıl yaparım :)
Resimdeki yerdeki gibi menu açılması lazım sendede orddan girdiğinde windowstaki güvenli moda benzer bir mod graphic settings default demelisin.Yanlız root yetkili bir hesabın olmalı bazen grub ayarları bozuluyor bilgine

 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Bende sadece ubuntu var bu ekran gelmiyor :)
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Dememki root değilsin ekran çokmu büyüdü ?

birde ubuntu başladığında esc'ye basmayı dene gelcekmi menu ?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Ubuntu başlarken shift ile bi menü geliyo
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Esc ile gelmiyo artık shiftlede gelmiyo kurtarma kipi filan çıkmıştı
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Şu an ezberimde değil inan :) ama resimdeki gibi menu olcak recovery menüsü
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Ekran büyümüstu sürücüleri sildim menuler gelmiyor :)
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Kardeşim ozaman repair yapmalısın eminim ozaman root yetikili bir hesapla yapmışsındır oturum otomatikmi açılıyordu ?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Girdim oraya fakat dediği şey yok
 


Üst Alt