Linux Kullanıcıları Klübü / Kurulum & Yardım & Destek

Sponsorlu Bağlantılar

HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Chromnium gezinirken firefox indirme yaparken iyi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke


HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Eyvallah :D

- - - Eklendi - - -

Eyvallah :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
Invoke

Invoke

Üye
Artık, youtubedan video izleyebiliyorum, firefox sürekli eksik eklenti hatası vermiyor ve profilime girdiğimde illidan reisin sesini duyabiliyorum. Hepsi için Teşekkürler Metalci Melek. :tebessüm:

- - - Eklendi - - -

Hacı peki, windowsu nasıl sileceğim bu konuda bilgin var mı?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Baştan kur :)

- - - Eklendi - - -

Yada nette araştır :)
 
Invoke

Invoke

Üye

hmm, windowsun üstüne ubuntu kur diyorsun :D
Dosyalarımı D'ye taşıyım o zaman bir şey olmaz herhalde?


- - - Eklendi - - -

Baştan kur :)

- - - Eklendi - - -

Yada nette araştır :)
Ufak çaplı da olsa araştırdım da pek faydalı şeyler bulamadım :) Biraz daha kurcalayım o zaman.


- - - Eklendi - - -

Easybcd ile oluyor galiba da, linux için yok herhalde easybcd... :/ Windowsa giremiyorum ki ben windowstan siliyim.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
D ye taşı c yi formatla c ye ubuntu kur d dekileri c ye at d yi formatla tamamdır :)
 
Invoke

Invoke

Üye
Neyse ben kafamda bir plan yaptım, şimdi yatayım yarın halledeceğim, iyi geceler**

- - - Eklendi - - -

D ye taşı c yi formatla c ye ubuntu kur d dekileri c ye at d yi formatla tamamdır :)

Hmm... Ben de böyle düşünmüştüm ama o zaman şimdi mi yapsam :ehe
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Sana kalmış :)
 
SilentOne

SilentOne

Üye
okadar görsellikten sonra win8 de donanım lisanslı verildiği için yeni pclerde sayenizde sanal makineden kullanıyom linüxü daha iyi oluyor :D
 
Invoke

Invoke

Üye


fdisk ile kurtarabilirsiniz. eskiden bu durumlarda kalinca ben windows98 cd'si veya fdisk yuklu disket kullanirdim. belki de unutulup gitmistir. adini da unuttum fdisk olmayabilir,

ikincisi, pardus tubitak'a ait bir yazilimdir. devretme felan sozkonusu degil.

Ben bir yerde, tübitak geliştirmeyi bırakmış, bir başka grupta isim haklarını almış devam ettiriyormuş diye okumuştum demek sonra tübitak devam etmiş... Neyse

fdisk nedir bilmiyorum ama sonuç olarak ben de 2.bir sistem daha grup düzeltmeyi düşündüm, xp deniyordum mavi ekran verdi :ehe
Sonra epey zahmetli olsa da(eski bilgisayarı kurup öyle indirmek zorunda kaldım gecenin 3ünde) ubuntu kurdum. Düzeldi. =)


- - - Eklendi - - -

Acaba, ext2,ext3,ext4'ün ne gibi bir farkı var?


- - - Eklendi - - -

Hayal kırıklığı: Steam var da içinde Dota 2 yok :( Windowsu tekrar kurmak zorundayım...
 
Türe

Türe

Üye
Beni de ekleyin sonunda kurdum. Linux Mint 15 Oliviera. :sirit:

Yalnız ad-blocker var mı firefox için ? Ya da uygulama mağazası nerede ? Başka öneriniz var mı yapmam gereken ?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Chromnium kurup adblock eklentisi edinebilirsin kenxi mağazasından :)
 
Türe

Türe

Üye
Kendi mağazası nerede :hmmm
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Chromenin mağazasıchromniuma uyumlu :)
 
Türe

Türe

Üye
Tamam :) Linuxun mağazası var mı ?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Her linux tabanlı sistemin mağazası var mı bilmiyorum ama ubuntunun kendine özel bir uygulama mağazası var :) google play gibi
 
Türe

Türe

Üye
Mint'in yok demek ki göremedim :hmmm Bu arada Chrome'a gmail hesabımı giriş yaptığım halde girmiyor hesaba sürekli sayfayı yeniliyor gıcık oldum :(
 
tapatalk

tapatalk

Üye
ubntunun kendi depoları var chromiuma giriş yapmak için çift şifre gerekli linuxda en azından bende öyle
 


Üst Alt