Linux Kullanıcıları Klübü / Kurulum & Yardım & Destek

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen Üye 2392690

Silinen Üye 2392690

Kapalı Hesap
Yeni baslayan adam ubuntudan baslamali sonra digerlerini denemeli ;)

- - - Eklendi - - -

En cok destek verilen sistem ubuntudur o yuzden basiniz sikisirsa rahatlikla cozum bulursunuz :) ubuntuda deneyim kazanip diger sistemlere gecersiniz onerim bu

Hakan aklımı karıştırma.Aklım Mint'te iken Tahir abinin yaşadığı sendromu bende mi yaşayım yani.
Ubuntu iştahımı hiç açmadı desem yeridir.Deneyim bilgisayarda kabiliyete bakar birazda.Sıkıntı olacağını sanmıyorum.Ubuntuyu bir kenara bırakaraktan.Linux'dan yola çıkalım Mint konusunda son sözün ne olur.Başka bir sürüm mü doğru bir seçim mi ?

Serhan sana güvenerekden işe koyuluyorum Hakan Mint'e karşı biraz çekimser duruyor:)

 


MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Hakan aklımı karıştırma.Aklım Mint'te iken Tahir abinin yaşadığı sendromu bende mi yaşayım yani.
Ubuntu iştahımı hiç açmadı desem yeridir.Deneyim bilgisayarda kabiliyete bakar birazda.Sıkıntı olacağını sanmıyorum.Ubuntuyu bir kenara bırakaraktan.Linux'dan yola çıkalım Mint konusunda son sözün ne olur.Başka bir sürüm mü doğru bir seçim mi ?

Serhan sana güvenerekden işe koyuluyorum Hakan Mint'e karşı biraz çekimser duruyor:)


Emin ol pişman olmazsın gerekli yardımı yaparım ben :)
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Hakan aklımı karıştırma.Aklım Mint'te iken Tahir abinin yaşadığı sendromu bende mi yaşayım yani.
Ubuntu iştahımı hiç açmadı desem yeridir.Deneyim bilgisayarda kabiliyete bakar birazda.Sıkıntı olacağını sanmıyorum.Ubuntuyu bir kenara bırakaraktan.Linux'dan yola çıkalım Mint konusunda son sözün ne olur.Başka bir sürüm mü doğru bir seçim mi ?

Serhan sana güvenerekden işe koyuluyorum Hakan Mint'e karşı biraz çekimser duruyor:)


Pardus 2013 kde derim Başka bişey demem :oke:
Başka bi tavsiye daha multiboot ile flash belleğe birden fazla kurabilirsin denemek için
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Ben fikrimi soyledim gerisi sana kalmis :)
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Şu an fedora yüklemeye başlıyorum yüklenince konu açarım ve merak eden arkadaşlara deneyimimi bildiririm.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Arkadaslar zevkler ve renkler tartışılmaz.ben mint kurdum begendim.sırayla hepsini kuracağım.pardus minte göre daha görsel ama henüz test etmedim.bence hepsini deneyin.beğendiğiniz ile devam edin
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Su an fedora kuruluyor. Ilk izlenimim şu, kurulumu acemi kullanicilara göre degil
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Öyle kurulumlar varki sadece kod ile :D 2 gün sürüyor mesela Redhat :oke:
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Redhat i en kisa surede deniyecegim. (Gerci ne isime yariyacaksa :D )
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Redhat i en kisa surede deniyecegim. (Gerci ne isime yariyacaksa :D )

Evet ne yapıcaksın :) server ve veritabanı için kullanıyoruz .Ve dünyada çok as sayıda kişide olan RHCA sertifikasını almayı çok istedim ama çok zor sınavları.
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Hava olsun diye kurabilirim ama gereksiz bir ugras benim icin simdilik. Basarilar bu arada abi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Fedora redhatin bizim gibi kullanicilar icin olan versiyonu. :) birbirleriyle baglantililar yani
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Sait abi fedora yuklendi cok memnunum ama masaustu nedense calismiyor acaba gnome ile mi alakali?

Arayuz gayet iyi bir sekilde calisiyor ama
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Calismiyordan kastim hic bir sey eklenemiyor secim yapilamiyor
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
start menusude pasifmi ?
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Hayir masaustu disindakiler calisiyor. Baslarken bir hata gosterip sonra aciliyor. Kurulumda mi hata yaptim acaba
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Hayir masaustu disindakiler calisiyor. Baslarken bir hata gosterip sonra aciliyor. Kurulumda mi hata yaptim acaba
Hata ne işte onun çıktısını yazarmısın buraya sistem log atar settings'de
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Su anda acilirken bir hata vermedi ama sunu hatirliyorum
High contrast fail ve background white bilmem ne gibi bir uyari almistim. Simdi pcyi kapattim yarin aksama dogru acarim pcyi yine halledemezsem log kayitina bakar buraya yazarim sorunu
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Su anda acilirken bir hata vermedi ama sunu hatirliyorum
High contrast fail ve background white bilmem ne gibi bir uyari almistim. Simdi pcyi kapattim yarin aksama dogru acarim pcyi yine halledemezsem log kayitina bakar buraya yazarim sorunu
Tamam arkadaşım :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
M@cros

M@cros

Üye
Linux minti virtual box ta cd ye taktım siyah ekranda alt çizgi duruyor sadece.
 


Üst Alt