Silinen Üye 2392690
Kapalı Hesap
Yeni baslayan adam ubuntudan baslamali sonra digerlerini denemeli
- - - Eklendi - - -
En cok destek verilen sistem ubuntudur o yuzden basiniz sikisirsa rahatlikla cozum bulursunuzubuntuda deneyim kazanip diger sistemlere gecersiniz onerim bu
Hakan aklımı karıştırma.Aklım Mint'te iken Tahir abinin yaşadığı sendromu bende mi yaşayım yani.
Ubuntu iştahımı hiç açmadı desem yeridir.Deneyim bilgisayarda kabiliyete bakar birazda.Sıkıntı olacağını sanmıyorum.Ubuntuyu bir kenara bırakaraktan.Linux'dan yola çıkalım Mint konusunda son sözün ne olur.Başka bir sürüm mü doğru bir seçim mi ?
Serhan sana güvenerekden işe koyuluyorum Hakan Mint'e karşı biraz çekimser duruyor


2 gün sürüyor mesela Redhat 