Linux Kullanıcıları Klübü / Kurulum & Yardım & Destek

Sponsorlu Bağlantılar

MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim iyi forumlar, bu arada bende fedora'ya geçmeye düşünüyorum az sonra
 


HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Lm sarmadimi :)
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Serhan link ve konu lütfen :)
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi

Fedora'yı uzun süredir denemek istiyordum geçenlerde denedim ve hayran kaldım :)

Ahmet abi geçeyim bir açacam konuyu :)

Bu arada daha demin konunuz sabitlendi diye mesaj geldi, sonra tekrar alta indirildi diye bir mesaj geldi. Niye sabitlendi niye tekrar alta gönderildi?
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
nebiçim iş o ya :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Aynen.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
iki kişi aynı anda üst konu yapmaya çalışmız biri çıkarmış diğeri indirmiş :kop:
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
güzel olmuşta hala kurulumu kaldırmadın :D kaldırmıcan mı? :)
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Kaldırmayacam o konunun tuzu biberi :D
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
peki :)
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
:oke:

- - - Eklendi - - -

KONUMUZ SABİTLENMİŞTİR ARKADAŞLAR HAYIRLI OLSUN :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
tekrar şikayet ettimde ondan :D
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Beyler tamam yanlız mobilden yaptığım incelemerdede gördüm çok sohbete kayacak konular dönmesin zira bu konularda bir şey arayacak arkadaşlarımız sayfalarca gereksiz mesaja maruz kalmasın.Saygılarımla
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Rica ederim ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxiHan
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Beyler tamam yanlız mobilden yaptığım incelemerdede gördüm çok sohbete kayacak konular dönmesin zira bu konularda bir şey arayacak arkadaşlarımız sayfalarca gereksiz mesaja maruz kalmasın.Saygılarımla

tamam Sait abi elimden geldiğince sohbet çıkartmam.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Silinen Üye 2392690

Silinen Üye 2392690

Kapalı Hesap
Bu kısa zaman diliminde hızlı bir büyüme göstermişsiniz.Tebrik ederim arkadaşlar.Reklam olacak fakat bu seriyi yakalıyan başka bir siteye daha şahit olmadım.F.donanım dahi bu konuda geri kalmıştır.Başarılarınıza bende katkıda bulunmak isterim tabi katkı mı onuda ayırt etmek güç.Fakat Linux,Ubuntu,Pardus derken karışık bir ortam oluşturulmuş.Aklım karışmadı değil yani.Mint de karar kıldım fakat.Atom çekirdiği gibi parçalara ayrılmış sistemler hangisi hangisinden hangisi hangisini gibi bir kavram çıktı ortaya.

Tahir abi de bunun göstergesidir :) Son olarak yüksek önceliğiniz ne olur.
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Yeni baslayan adam ubuntudan baslamali sonra digerlerini denemeli ;)

- - - Eklendi - - -

En cok destek verilen sistem ubuntudur o yuzden basiniz sikisirsa rahatlikla cozum bulursunuz :) ubuntuda deneyim kazanip diger sistemlere gecersiniz onerim bu
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede ve Nextman
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Benim fikrim mint kurmanız. Hem çok hızlı ve freş bir yapıya sahip olması, hemde windows arayüzüne benzer olması yeni kullanıcılar için daha ideal
 


Üst Alt