Linux Kullanıcıları Klübü / Kurulum & Yardım & Destek

Sponsorlu Bağlantılar

Oğuzhan

Oğuzhan

Üye


anka sürümü pisi üzerine kurulmuştur, 2013 ise debian tabanlıdır. Anka biraz daha görseldir. Hangisinin daha hızlı olup olmadığını bilmiyorum çünkü denemedim ikisinide ama kağıt üzerinde pardus anka benim daha çok hoşuma gidiyor.

Tesekkurler :) Ben biraz arastirma yapayim kararimi veririm :)
 


MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Tamam kararınızı buraya yazın konuya sizide ekleyeyim
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan

taptalk

Üye
Pisi linux gerçek pardus bi ciksin tam destek
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
evet
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Sait abi konuyu duzenlemeye calistigimda bu konu kapatilmistir diye uyari veriyor tapatalk da
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Tekrar denedinmi ?
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Hala ayni hata pcye gecincede bakayim
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Tamam tesekkurler
 
HaYalPeresT TM

HaYalPeresT TM

Üye
bende varım :D
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Pc ye gecince eklerim :)
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Su bastaki linux mint kurulumunu ayir artik :) baska bir konu olarak ac bu sadece topluluk konusu olsun bide pardusdanda gorsel ekle ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
Hakan haklı :good:
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Aslinda oda yapacakti ama unutuyo galiba :D sen bi el atsana abi
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
CABBAR

CABBAR

Üye
Ayrıca Ahmet abi bölüm yardım, destek. . . gibi alt kategorilere ayrılmayacak mı ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
Kac gundur bi eve gidemedin :p basligida degistirmeyi unutma
 
MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Olur eve gidince degistiririm :D
 


Üst Alt