
Ben bu konuyu daha yeni gördüm hayret
Bende Ubuntu 13.04 kullanıyorum eklermisiniz, sorunlarımı Sait abiyle paylaşıyordum artık buradan yazarım.

bilgisayarın atasıBenim emektar pchemen solydx, slax vb diğer linux sürümlerini deneyip performansı sizlere bildireceğim
senin bu bilgisayara yaklaşırken destur çekip kusura bakma abi bugünde seni rahatsız edicem diyip açman lazımSait abi sana demiştim ya harddisk ses yapıyor diye, artık gitti tam.
Windows varken kapris yapıyordu sanırım bilgisayar, şimdi kendini buldu. Sen demiştin ya dikkat et riskli diye, harddiske iyice yükleniyorum ama banamısın demiyor
Umarım böyle devam eder.
umarım bozulmaz bozulursa söyle gelirken sana disk getiririm 
Aynen öyle bilgisayar patlıyacak diye korkuyorumbilgisayarın atasısenin bu bilgisayara yaklaşırken destur çekip kusura bakma abi bugünde seni rahatsız edicem diyip açman lazım


şakası bir yana gerçekten sağlam bilgisayarmış kaç senedir dayanıyor. Bakalım linux sürümleri ile eski günlerine geri dönebilecek mi 
Sağol abi yedeğimi aldım zaten
Ext4 ve türevlerinin Ntfs göre çalışma ve dizinleme mantığı farklı kardeşim ses yani kafa okuma sorunu bu yüzden azalabilir bilgine yinede fazla güvenmeumarım bozulmaz bozulursa söyle gelirken sana disk getiririm
![]()

Bu yaşlı delikanlı linux ile coşar abi
Aynen öyle bilgisayar patlıyacak diye korkuyorumşakası bir yana gerçekten sağlam bilgisayarmış kaç senedir dayanıyor. Bakalım linux sürümleri ile eski günlerine geri dönebilecek mi
![]()

multiboot programı nedir ? Nasıl kullanılır ? Yardım edebilir misiniz
- - - Eklendi - - -
Multiboot sanırım bahsettiğiniz birden fazla linux'u tek flash bellekte çalıştırmak. Peki nasıl yaparız ?
- - - Eklendi - - -
Ayrıca Eğer mümkünse bu multiboot programını tam adını Ya da linkini verebilir misiniz
Bu yaşlı delikanlı linux ile coşar abi![]()


Bu hafta sonu harddisk'e kill disk çekmeyi düşünüyorum.Sizce Ubuntu kurarken hangi dosya sistemi daha iyi olur? NTFS mi yoksa EXT4 mü yoksa diğerlerimi?

Ntfs kullanamazsın diskin eski ise ki kill disk çekme sebebini bilmiyorum Ext3 seçmen daha yararlıdır![]()
video kayma arkadaş benim gibi mobil internet kullananlarıda düşün biraz
Yakın zamanda videolu anlatım çekip koyacağım.
- - - Eklendi - - -
Daha deneyemedim ama bu gün deneyemeceğim heralde bu hafta feci sınavım var
- - - Eklendi - - -
BU ARADA GÖSTERİM 2000 KİŞİ OLMUŞ KONUYLA İLGİLENEN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM![]()

resimli yap en alta videoyu ekle isteyen ona bakarTamam ayrı konu olarak resimli anlatım yaparım![]()
