KayraBey
Üye
Sürüm nedir ? Bİzi aydınlatır mısınız efendim
Sürüm 14 oldu galiba.ilk kurulumdan sonra bayağı bir güncelleme yaptı.
Sürüm nedir ? Bİzi aydınlatır mısınız efendim
Bende 14 Nadia kurdum ama güncelleme yapmadım malum 5 gb kotalı mobil internet kullanıyorum. Dil ingilizce pek sıkıntı çekmiyorum ama yinede Türkçe olsa daha iyi. Abi sende Türkçe oldu mu güncelleme ile ?
Sürüm 14 oldu galiba.ilk kurulumdan sonra bayağı bir güncelleme yaptı.
Ben şimdi 15 yükliycem. Yükledikten sonra deneyimlerimi sizlerle paylaşırım

Bende 14 Nadia kurdum ama güncelleme yapmadım malum 5 gb kotalı mobil internet kullanıyorum. Dil ingilizce pek sıkıntı çekmiyorum ama yinede Türkçe olsa daha iyi. Abi sende Türkçe oldu mu güncelleme ile ?
- - - Eklendi - - -
15? Kendi sitesinde en son 14 vardı
- - - Eklendi - - -
16 Mayısta çıkmış 15![]()
Yeni bir güncelleme ile bizde 15 oluruz herhalde degil mi Serhan?

Konuda sadece linuxla ilgili muhabbet dönse Başka şeyler yazılmasaKendi mesajım dahil 7 mesajı şikayet ettim bu mesajı da geceye doğru şikayet edeceğim sizlerin buna dikkat etmemizi rica ediyorum
umarım yanlış anlamazsınız


Arkadaşlar konu ile alakasız mesajları sildim sohbete çevirmezsek daha hoş bir konu olur. Sohbet etmek için zaten bölümümüz mevcut hepiniz biliyorsunuzdur.
MaxiCep-Oyun ve Sohbet Cafe ©
Konuyu dağıtmadan yorumlamızı yazarsak hem kimsenin kalbi kırılmaz hemde konu amacı yönünde hareket eder. İyi forumlar.![]()

Linuxu denemenizi öneririm zaten windows xp'ye desteği kesecek çok yakın bir zamandaXp candır :-)
Teşekkürler
- - - Eklendi - - -
Linuxu denemenizi öneririm zaten windows xp'ye desteği kesecek çok yakın bir zamanda

Arkadaşlar konu ile alakasız mesajları sildim sohbete çevirmezsek daha hoş bir konu olur. Sohbet etmek için zaten bölümümüz mevcut hepiniz biliyorsunuzdur.
MaxiCep-Oyun ve Sohbet Cafe ©
Konuyu dağıtmadan yorumlamızı yazarsak hem kimsenin kalbi kırılmaz hemde konu amacı yönünde hareket eder. İyi forumlar.![]()

Çakma değil kardeşim tamamiyle hazırlanmıi iso dosyası var macbuntu tabi biraz çakma ama usb deyim mesela gayet hızlı çalışıyor persistence çok iyi çalışıyor.Tabi bir MacOsx gibi olmasada güzel hoşuma gitti compiz de var ben bunda kalırım bir süre.Masaüstü bana küsecek yakında
![]()
