Lg wink t310 sizce nasıl ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kandamar

Üye
    Konu Sahibi
Lg wink t310 sizce nasıl ?
Arkadaşlar lg wink t310 stle cep telefonunu çok beğendim ve almayı düşünüyorum sizin bu telefon hakkındaki yorumlarınızı alabilirmiyim hmm ve ayrıca wifi modelini alacağım...:megafon::d::yuru
 


ibo_Star

ibo_Star

Üye
Bence Alma !!!
Wifi Modeli Ortalama 320 TL
hafızası az 20 MB bence Çok kurcalayan birine yavas gelebillir.

Konu ile alakalı benim Yeni Telefon Alacaklar Okusun Konuma bak
yani paran varsa GD510-KM555
samsung Lindy (3G/wifi) kibar 2.8inch
 

kandamar

Üye
    Konu Sahibi
hmm saol ama yav benim annemin samsung starı kız kardeşiminde montesi var benim şuan n 70 im var ve artık rahmetli olmak üzere diebiliriz t310 bir arkadaşımda var ve gerçekten görünüşü ve uygulamaları windows live messenger bütün sosyal ağlar opera mini 5 ve arkadaşımdaki oyunları görünce almak istedim ve bana çok güzel ve cazip geldi ama yorumun için teşekkür ederim ayrıca samsung ların dokunmatiklerinin ekranı çok çabuk çiziliyor bizzat şahidim bu olaya ... :D
 

SeVmEm1DaHa

Üye
t310 deil t310i bile alma sana tavsiyem
o opera mini 5
10 gün sonra bozuluyo takılıp kalıyo
wifi bi halta yaramıyor cunki video izleyemiyorsunuz internetten
bi cok programı kuramyosunuz cunki daha işletim sistemi çözülemedi
fiyatıda samsung corby fiyatında bence corby al daha iyi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt