technoshark
Üye
-
Konu Sahibi
-
Vatan Computer'in gazete ile beraber gelen broşüründe gördüm. 999 TL fiyatla satılması o özellikteki bir smartphone için hakkaten ilginç. Emektar telefonumun yerine daha güncel bir model almanın zamanı gelmiş sanırım.
optimus black'ın fiyatı düşmüş. su an tekno marketler başta olmak üzere sanal alışveriş sayfalarında fiyatlar değişiyor. iyice araştırmak lazım. bir yerde 820 tl olarak görmüştüm...ayrıca bir alışveriş sitesinde en çok satanlar listesine girmiş bile...bilginize
Bende iphone 3gs kullanıyorum, değiştiricem simdi zaten o yüzden benimde hedefimde optimus black var.. android 2.2 froyo olması oldukca iyi ki bu zamanda bazı tabletlerde o işletim sistemini kullanıyorlarfiyatının avantajıda var tabi.. Ön kamerasıda 2mp görüntülü görüşmelerde işime yarayacak.. Nova display özelliğide oldukça iyi ekranının parlaklığı dış mekanda %70 gibi bi resme vesaire bakmak istediğimde telefonun üst tarafını siper etmek zorunda kalmam su an en iyi smartphone'lar arasında yer alıyor oldukça kaliteli bence..
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?