sonsuza20
Üye
LG Optimus P970 Ses Sorunu!!! Yardım
Acilll Yardım!!!
telefonu alalı 2 hafta oldu normal konuşmada sorun yok.Amaa hoparlör de konuşurken çok yakın olmama rağmen ses çok kısık gidiyor.
sanırım bunda gürültü önleme özelliğinden dolayı 2 mikrofon var hoparlör açıkken üstten ses gidiyor ama alttan ses gitmiyor. sizde de aynı sorun varmı. mümkünse deneyebilirmisiniz.
telefonu alalı 2 hafta oldu normal konuşmada sorun yok.Amaa hoparlör de konuşurken çok yakın olmama rağmen ses çok kısık gidiyor.
sanırım bunda gürültü önleme özelliğinden dolayı 2 mikrofon var hoparlör açıkken üstten ses gidiyor ama alttan ses gitmiyor. sizde de aynı sorun varmı. mümkünse deneyebilirmisiniz.
