Lg optimus l5 yardim

maxer123

Üye
    Konu Sahibi
Lg optimus l5 yardim
Arkadaşlar LG Optimus L5 almayı düşünüyorum önerileriniz veya eleştirilerinizi alabilirmiyim?
 

Ocean258

Üye
bence orta segmentte olan bir telefon bir ara turkcellde kampanya vardı belki hala devam ediyordur. İmkanınız varsa l7 veya l9'ada bakın derim.
 
Orta seviye istiyorsanız kesinlikle alınabilecek en iyi telefonlardan birisidir.
 
Tepkiler: alaStar

Ocean258

Üye
orta seğment telefonu olsada 4" ekran varmış ben daha küçük sanıyordum

 
Tepkiler: alaStar

alaStar

Üye
kardeş telefonu arkadaşım aldı ve gayet memnun fakat ekran 256k bilgin olsun
 
l9 diye bi telefon yok
l3 l5 l7 var en son 4x ve nova cıktı
 
L9 diye bir telefon var arkadaşım.. yani blogunda öyle yazıyor

Lakin L5 için Turkcell'de kampanya varmı bilmiyorum ama L3 için var olduğunu hatırlıyorum :S L5 iyi telefondur..
 

Ocean258

Üye
ben bu telefonu küçük sanıyordum 4" ekranı olduğunu öğrendiğimde bayağı şaşırmıştım SmartWorld App'de varmış içinde
 
Ancak Türkiye'de satışı varmı ? Ya ben bulamadım yada gözümden kaçtı ? :S
 

Gggg1994

Üye
telefonu bizzat kendim kullanıyorum gönül ister daha iyileri ama anlatıyım durumu telefon güzel ace düşünüyordum fakat babam bunu hediye etti ondan hediye geri çevrilmez ilk tereddütlüydüm fakat sonra hoşuma gitti internetten şeffaf rubber kılıf siparişi verdim ekranı değiştirdim ekren kağıdımı filan süper oldu zaten büyüktee baya işimi görüyor kamera durumu var aslında fena değil tabiki ace gibide değil biraz kötü ama güzel o da ya eskiden corby kullandıktan sonra bu dev gibi geldi böyle işteee
 
Tepkiler: technoshark

Ocean258

Üye
Şimdi büyük gelen o ekran bir süre sonra sonra küçük geliyor güle güle kullanın efenim
 
Güle güle kullan evet ilk başta öyle geliyor insana ama daha sonra daha büyük ekran istiyorsun (: tekrar tekrar hayırlı olsun.
 

Gggg1994

Üye
Güle güle kullan evet ilk başta öyle geliyor insana ama daha sonra daha büyük ekran istiyorsun (: tekrar tekrar hayırlı olsun.
Çok teşekkür ederim evet sonra daha büyüklerine yöneliyoruz ama iyi ya cidden büyük genede

- - - Eklendi - - -

Şimdi büyük gelen o ekran bir süre sonra sonra küçük geliyor güle güle kullanın efenim
çok teşekkürr ederimmmmm daha iyileri sizin olsun )
 

Ocean258

Üye
Eyvallah hacım aklımda bir kaç model var bakalım.
 
Açıkça söylemek gerekirse ben LG nexus düşünüyordum, ama geçen arkadaşıma 4X HD aldık oda gayet güzel bir cihaz geldi gözüme... Fakat L9 u internetten görünce incelemek istiyorum kafam benimde iyice karıştı anlayacağınız
 

Gggg1994

Üye
Eyvallah hacım aklımda bir kaç model var bakalım.

hayırlısı ya

- - - Eklendi - - -


Lg Nexus iyiye benziyor ama 4X HD de harika ama L9a bende baktım şimdi baya baya iyi gibi araştırmak gerekk
 
Ama sen L5'i almışsın artık satamazsın herhalde Fakat L9 benim ciddi anlamda dikkatimi çekiyor.. Özellikle bir çok dilde çevirme özelliği süpermiş
 

Ocean258

Üye
telefon piayasası çok hızlı değişiyor insan ne alacağını şaşırıyor bazen ama L serisi on milyon satmış az bir rakam değil vardır bu insanların bir bildiği