bulursam atarım merak etme![]()
Optimus black için çok iyi telefon en iyi smartphone falan diyorlar android 2.2 froyo, tasarımı ağırlığı kalitesi çok iyi dediler almak istiyorum sence değermi. kullanan birinden akıl almak istiyorum.
, Nova display özelliği ile dikkat çekiyo hemde, Ekranı oldukça kaliteli parlaklık açısından sıkıntı çekmezsin dış mekanda.. Sarj ömrü hakkında bilgim yok ama rami 512 mb oldukça hızlı yani, Android tabanlı olduğu için uygulama ve oyun sıkıntısı çekmezsiniz.., 700 NİT ips lcd ekran türü olması gerek, G tuşu var Gkey, fiyat olarak 999 lira diyorlar ama bazı alışveriş merkezlerinde promosyon olursa kaçırmayın..
Lg optimus black i tavsiye ediyorsunuz o zaman. araştırdım o parlaklık konusunu falan samsung ekranı falan ıyıymıs ama ben devamlı ıcerıde olmayacagım. kapalı ortamda her telefon ekranı iyi. önemli olan dışarda ekran özelliği o yüzden Nova Display i tercih ettimki sonuç optimus black çıktı 
