LG Optimus Black Jelly Bean!

Sponsorlu Bağlantılar

technoshark

technoshark

Üye
Ben oyun performansı ve wifi de sorun yaşamayan rom kullanmayı tercih ediyorum :) Şuan için tavsiye üzerine zeus 6,4 e geçiş yapacağım bakalım o nasılmış
 


CagriMonsteR

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar hadi mail göndermeye devam edelim, umutluyuz hala daha çok az oldu, Ama ısrarlar sonucu elbet birşeyler yapacaklar lg USA'e gönderebilecek varmı?
 

prohisterya

Üye
Bende mesaj gonderdim. "Guncelleme talebiniz degerlendirilmek uzere ilgili birime iletilmistir" seklinde cevap donmusler.
 

salih1478

Üye
Ben oyun performansı ve wifi de sorun yaşamayan rom kullanmayı tercih ediyorum :) Şuan için tavsiye üzerine zeus 6,4 e geçiş yapacağım bakalım o nasılmış

zeus 6.4 gayet akıcı fps oyun demedim ama normalde her romda subway surfer de kasardı bu romda takılma bile yok ve fps lerde 40 dan aşağı almıyor bir tek klavyesi sorun
 
Optimus White

Optimus White

Üye
zeus 6.4 gayet akıcı fps oyun demedim ama normalde her romda subway surfer de kasardı bu romda takılma bile yok ve fps lerde 40 dan aşağı almıyor bir tek klavyesi sorun


bu klavyeyi kullanıyorum ben. gayet de memnunum
 
alaStar

alaStar

Üye
Biz ics den şüpheliydik şimdi jb dedikodusu çıktı o değilde etrafta hala lg cihazlarına sahip çıkıp güncelleme vermiyor ama samsung bu konuda en iyisi eski cihazının bile arkasında diyenler dolaşıyor gıcık olmamak elde değil :ehe:
 

CagriMonsteR

Üye
    Konu Sahibi
Biz ics den şüpheliydik şimdi jb dedikodusu çıktı o değilde etrafta hala lg cihazlarına sahip çıkıp güncelleme vermiyor ama samsung bu konuda en iyisi eski cihazının bile arkasında diyenler dolaşıyor gıcık olmamak elde değil :ehe:
Samsung anca s2,s3,s4 para eden markalarına sahip çıkıyor. onlara bile JB'yi zor veriyor, Bizim telefon'la aynı yılda çıkan Samsung galaxy ace Ice Cream Sandwich bile alamadı. Sonra lg rezalet,güncelleme beklemeyin falan diyolar, E hiç vermeyene ne denir ozaman? ve JB Alacağız biz hala umutluyum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: bnerdem

salih1478

Üye
roma dün çok iyi filan dedik ama oyun performansı berbat tek iyi oldugu subway surfer galiba nfs most wanted da oyun çok fena takılıyor nova 2 yükledim izs de bile kasmıyordu bunda aşırı derecede kasıyor yüklemeyin boşuna şuan en iyisi cm7 kang + huex v4 kernel quadrantta bile 2200 den aşağı almıyor
 

hayyam27

Üye
orjinal romlar daha iyi bence birde bu güncellemsen ne gelişmelr var verilme ihtimali varmı sizce
 

CagriMonsteR

Üye
    Konu Sahibi
Sayın Ahmet ÇAKAR,

Öncelikle Lg ürünlerine göstermiş ilgiden dolayı teşekkür ederiz.

Cihazınız ile alakalı güncelleme talepleriniz değelerlendirmeye alınmaktadır. Çalışmalar devam etmemektedir fakat şuan tarafımıza iletilen net bir bilgi ve tarih bulunmamaktadır.


Destek almak istediginiz farkli bir konu için çagri merkezimize 444 6 543 nolu telefondan ulasabilirsiniz.

“LG Markali Notebook ve “smart phone” özellikli Cep Telefonlariniz için çagri merkezimizden uzaktan erisim ile destek alabilirsiniz”

Bilgilerinize sunariz.

Saygilarimizla.

Sürekli farklı bir şey diyorlar, anlamadım gitti, ama LG artık ürünlerine sahip çıkıyor, bekleyeceğiz yapacak bişey yok, mail atmaya devam.
 

CagriMonsteR

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar uzun zamandır Mail göndermiyorduk. LG Optimus Black için Jelly Bean getirmenin zamanı geldi artık!
Buradan Online Destek bölümüne yazabilirsiniz, Mail bölümüne L5'e jelly bean geldiğini P970'e de jelly bean istediğinizi yazabilirsiniz.
Çok fazla istek olursa, çıkarmak zorunda kalırlar diye düşünüyorum, saten çoğu telefona verildi. Ben hala umutluyum, Hadi desteklerinizi bekliyoruz!
 
irememre

irememre

Üye
Samsung anca s2,s3,s4 para eden markalarına sahip çıkıyor. onlara bile JB'yi zor veriyor, Bizim telefon'la aynı yılda çıkan Samsung galaxy ace Ice Cream Sandwich bile alamadı. Sonra lg rezalet,güncelleme beklemeyin falan diyolar, E hiç vermeyene ne denir ozaman? ve JB Alacağız biz hala umutluyum :D
arkadaslar tabiki gelsin isteriz bizde ben bu telefonu kullanmıyorum gelsin keske ama hiç sanmıyorum cunku daha once ıcs almıs zaten ve artık uretilmiyor umutlanmayın bence
 
alaStar

alaStar

Üye
İcs gelmeden öncede herkes gelmeyecek diyordu ben umutluydum ve geldi yine bi umudum var azda olsa :):D
 

CagriMonsteR

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar tabiki gelsin isteriz bizde ben bu telefonu kullanmıyorum gelsin keske ama hiç sanmıyorum cunku daha once ıcs almıs zaten ve artık uretilmiyor umutlanmayın bence
yalnız, sadece Türkiye'de üretimi devam etmiyor, LG Sohbette sorduğumda üretiminin devam ettiğini ve LG UK sitesine girersen üretimin devam ettiğini görebilirsin. Ayrıca UK'da stoklarda bile bulunuyor. Yani Türkiye'de çıkmasada olur, çıksında :D
 
  • Beğen
Tepkiler: enver_techno
technoshark

technoshark

Üye
Gerçekten öyle olmuştu, yok Optimus Black ICS almayacak falan diye gaza gelmiştik :) Bunun üzerine bir çok çözüm olan custom romlara yönelmiştik falan ama sonunda ICS mize kavuşmuştuk bence bu sefer de JB ye kavuşacağız ben inanıyorum :)
 

salih1478

Üye
Gerçekten öyle olmuştu, yok Optimus Black ICS almayacak falan diye gaza gelmiştik :) Bunun üzerine bir çok çözüm olan custom romlara yönelmiştik falan ama sonunda ICS mize kavuşmuştuk bence bu sefer de JB ye kavuşacağız ben inanıyorum :)
sanmıyorum ama inşallah :)
 

hayyam27

Üye
arkadaşlar güncelleme ile ilgili yeni bilgiler varmı paylaşırsaız çok sevinirim.....
 


Üst Alt