Ben oyun performansı ve wifi de sorun yaşamayan rom kullanmayı tercih ediyorumŞuan için tavsiye üzerine zeus 6,4 e geçiş yapacağım bakalım o nasılmış
zeus 6.4 gayet akıcı fps oyun demedim ama normalde her romda subway surfer de kasardı bu romda takılma bile yok ve fps lerde 40 dan aşağı almıyor bir tek klavyesi sorun
Samsung anca s2,s3,s4 para eden markalarına sahip çıkıyor. onlara bile JB'yi zor veriyor, Bizim telefon'la aynı yılda çıkan Samsung galaxy ace Ice Cream Sandwich bile alamadı. Sonra lg rezalet,güncelleme beklemeyin falan diyolar, E hiç vermeyene ne denir ozaman? ve JB Alacağız biz hala umutluyumBiz ics den şüpheliydik şimdi jb dedikodusu çıktı o değilde etrafta hala lg cihazlarına sahip çıkıp güncelleme vermiyor ama samsung bu konuda en iyisi eski cihazının bile arkasında diyenler dolaşıyor gıcık olmamak elde değil:

arkadaslar tabiki gelsin isteriz bizde ben bu telefonu kullanmıyorum gelsin keske ama hiç sanmıyorum cunku daha once ıcs almıs zaten ve artık uretilmiyor umutlanmayın benceSamsung anca s2,s3,s4 para eden markalarına sahip çıkıyor. onlara bile JB'yi zor veriyor, Bizim telefon'la aynı yılda çıkan Samsung galaxy ace Ice Cream Sandwich bile alamadı. Sonra lg rezalet,güncelleme beklemeyin falan diyolar, E hiç vermeyene ne denir ozaman? ve JB Alacağız biz hala umutluyum![]()
yalnız, sadece Türkiye'de üretimi devam etmiyor, LG Sohbette sorduğumda üretiminin devam ettiğini ve LG UK sitesine girersen üretimin devam ettiğini görebilirsin. Ayrıca UK'da stoklarda bile bulunuyor. Yani Türkiye'de çıkmasada olur, çıksındaarkadaslar tabiki gelsin isteriz bizde ben bu telefonu kullanmıyorum gelsin keske ama hiç sanmıyorum cunku daha once ıcs almıs zaten ve artık uretilmiyor umutlanmayın bence

sanmıyorum ama inşallahGerçekten öyle olmuştu, yok Optimus Black ICS almayacak falan diye gaza gelmiştikBunun üzerine bir çok çözüm olan custom romlara yönelmiştik falan ama sonunda ICS mize kavuşmuştuk bence bu sefer de JB ye kavuşacağız ben inanıyorum
![]()

