telefonun ayarlar bölümünden uygulamalara giriyosun development kısmına giriyosun usb debugging'i seçiyosun bide unknown sources'ı seçiyosun uygulamaların en üstünde ve telefonu bağladığın zaman dosyaları içine at telefonun sonra telefonun içinde dosya yöneticisi varsa (yoksa marketten astro manager'ı indir) uygulamaları çalıştırıyosun. yazdığım kısımlar ingilizce cihazım ingilizce olduğu için türkçelerini bilmiyorum türkçelerini yazarsan yardımcı olablrm .