lg optimus black data kabllosu ile telefona program atmak. yardim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
denizci35

denizci35

Üye
    Konu Sahibi
lg optimus black data kabllosu ile telefona program atmak. yardim
Başlıkta belirttiğim gibi usb kablosuyla telefona nasıl program atiyoruz programa ihtiyaci varmı varsa pprogramin. adi nedir gerçektende yardıma ihtiyacım var
 


bertinos

bertinos

Üye
ewt banada yardım edin sd ve data dosyaları falan var nasıl yapçaz oyun atmayı

----------Eklendi @ 21:03:35 ---------- Yazıldı @ 21:02:53 ----------

Başlıkta belirttiğim gibi usb kablosuyla telefona nasıl program atiyoruz programa ihtiyaci varmı varsa pprogramin. adi nedir gerçektende yardıma ihtiyacım var
Kardeş sen en iyisi android markette arat istediğin uygulamayı sonrada indir o daha kolay
 
muscler

muscler

Üye
telefonun ayarlar bölümünden uygulamalara giriyosun development kısmına giriyosun usb debugging'i seçiyosun bide unknown sources'ı seçiyosun uygulamaların en üstünde ve telefonu bağladığın zaman dosyaları içine at telefonun sonra telefonun içinde dosya yöneticisi varsa (yoksa marketten astro manager'ı indir) uygulamaları çalıştırıyosun. yazdığım kısımlar ingilizce cihazım ingilizce olduğu için türkçelerini bilmiyorum türkçelerini yazarsan yardımcı olablrm .
 
denizci35

denizci35

Üye
    Konu Sahibi
Yani herhangi bir program gerektirmiuor mu?data kabloyu tak pc ye programlari indir oylemi kardes
 
61semih

61semih

Üye
kalbolyla pc ye bagladıktan sonra ustten bıldırım cubugunu ındır usb ıne bagla de pc 3 5 sanıye sonra telefonunu flashbellek gbı gorecektır sonrası kopyala yapıstır
 
muscler

muscler

Üye
semih arkadşn dediğinide yaparsan sorunsuz dosyalarını atarsan başka program falan bişeye gerek yok
 
denizci35

denizci35

Üye
    Konu Sahibi
öncelikle sizlere teşekkür ederim cevaplarınız için son sorum şu sd kart olmadığı zaman program flash bellek gibi görmez sanırım değil mi şu anda bende sd kart yok ve telefonu gördüğü halde pc de f yi görüyor ve disk yerleştirin diyor bunuda cevaplarsanız sevinirim

----------Eklendi @ 18:19:53 ---------- Yazıldı @ 18:18:48 ----------

kusuruma bakmayın acemiliğime verin arkadaşlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt