LG OPTİMUS 4X nasıl bir telefon?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
_-_ceza_-_45

_-_ceza_-_45

Üye
    Konu Sahibi
LG OPTİMUS 4X nasıl bir telefon?
merhaba arkadaşlar ben LG optimus 4X almayı düşünüyorum sizce LG markası ve bu telefon nasıldır alınabilir bir telefonmudur. Yetkili servisi falan internette yok kvk genpa telpa sitelerinde LG logosunu koymamış hangi servis bakıyor bu telefona? Bu özelliklere alternatif sizce başka hangi telefonlar olabilir. Almışken iyisini almak istiyorum.
Şimdiden Teşekkürler.
 


Recep Özmen

Recep Özmen

Üye
merhaba arkadaşlar ben LG optimus 4X almayı düşünüyorum sizce LG markası ve bu telefon nasıldır alınabilir bir telefonmudur. Yetkili servisi falan internette yok kvk genpa telpa sitelerinde LG logosunu koymamış hangi servis bakıyor bu telefona? Bu özelliklere alternatif sizce başka hangi telefonlar olabilir. Almışken iyisini almak istiyorum.
Şimdiden Teşekkürler.

LG güncelleme yönünden sıkıntılı. Samsung veya Sony bakabilirsin alternatif olarak.
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
4X mükemmel bir cihaz bence :)
 
enterneoll

enterneoll

Üye
güncellemelerde sıkıntı yaşıyacak bir cihaz bence
 
_-_ceza_-_45

_-_ceza_-_45

Üye
    Konu Sahibi
internette herkes LG nin güncellemelerinden yakınıyor. geç mi veriyor yoksa hiç mi gelmiyor? samsung a doğru yöneleyim olmazsa :/
 
Toros542

Toros542

Üye
bende gecen gun teknosada biraz inceledim.gercekten iyi bir cihaz.interneti de oldukca hizli.fakat kamera perfonmasi biraz zayif geldi bana.ama inteneti cok kullaniyorsan bence gayet hizli.birde su guncelleme olayi hakikaten Lg bu konuda hala çok zayıf.böyle bir cihaz hala android in eski versiyonlarini barindiriyor bunyesinde.
 
longway

longway

Üye
1 ay kullandım fena değil guzel ayrica kibar telefon . 2inci el piyasası düşük . S2 den cok üstün s3 kadar iyi % 70 . İnternet i yavaş söylenen in aksine görüntü görüşmek yok hat üzerinden . Zorlayinca çok ısınıyor.
Şarj oyun yada internet te 3 saatte bitiyor. Satıp note 2 almamin sebebi bu idi.
Dokunmatik Ekran çok güzeldi
S3 uygulamaları da uyuyor
On kamera beş para etmez
Arka kamera fena eh c7 kadar yok yada s2 .
Aklını karıştırdım galiba.
 
_-_ceza_-_45

_-_ceza_-_45

Üye
    Konu Sahibi
1 ay kullandım fena değil guzel ayrica kibar telefon . 2inci el piyasası düşük . S2 den cok üstün s3 kadar iyi % 70 . İnternet i yavaş söylenen in aksine görüntü görüşmek yok hat üzerinden . Zorlayinca çok ısınıyor.
Şarj oyun yada internet te 3 saatte bitiyor. Satıp note 2 almamin sebebi bu idi.
Dokunmatik Ekran çok güzeldi
S3 uygulamaları da uyuyor
On kamera beş para etmez
Arka kamera fena eh c7 kadar yok yada s2 .
Aklını karıştırdım galiba.

bu sorunlar beni telefondan soğutmaya yetip artıyor bile :) bence biraz daha ön planda olan androidi güzel olan başka bir cihaz düşüneyim. S3 piyasada çok pahalı inşallah yılbaşından sonra biraz düşer de ona doğru kesin dönüş yaparım. En azından kafam karışmaz. başka tavsiye edebileceğiniz telefon var mı?
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Arkadaslar nexus4u bekleyin derim.1100lira falan olacak.mukemmel cihaz nexus4:aha:
 
_-_ceza_-_45

_-_ceza_-_45

Üye
    Konu Sahibi
nexus 4 LG yapımı olcak galiba güncellemelerinde Google arkasında duracaksa iyi ama diğer telefonları gibi yapacaksa yazık olur bence :)
 
skywalker06

skywalker06

Üye
Lg'nin telefonlarına lg servisleri bakıyordur ama bence biraz daha koy ya da bekle s3 al daha iyi derim lg'de güncelleme sıkıntısı ve şarjı çabuk bitebiliyor lgnin bu modeliyle s3 arasında 300tl gibi bir fark var almışken tam olsun derim biraz daha bekle
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt