serkanxrap
Üye
-
Konu Sahibi
-
tavsiyen için teşekkür ederim l9'u araştırcam birazlg 4xhd tasarım ve donanım olarak harika ama kullananlar bazı kronik sorunları olduğunu söylüyorlar, galiba pek stabil değil ama tercih size kalmış ayrıca o fiyatlarda LG OPTİMUS L9 ada bakmanızı öneririm tam bir f/p telefonu...
teşekkür ederim bilgilendirmen için, ama nedense o fiyatlardaki samsung telefonlar bana pek sıcak gelmiyo, samsung alacak olursam s4 alırım onun dışında samsung'a pek sıcak bakamıyorum malesefÕncelikle şunu söyliyim cihaz çok güzel. Bi ara arkadaş birkaç gün kullanmam için telleri değişmiştik cihaz hızlı yani o 5. Çekirdeği bile hissediyorsun (4+1) ama tabi tegranın kronik sorunu sıcaklığı 45°'ye kadar çıkıyor tamda ahizenin olduğu yer telefonla konuşurken biraz sıkıntı oluyor (sadece yoğun kullanımda ısınıyor) ve tabi birde kamera zaten LG'nin kameralarını bilmeyen yok 8 mb ama benim LG L5 den' birazdaha iyi çekiyor zaten L5'de iyi deyilde. Sana tabsiyem Galaxy win alman ekran kalitesi biraz daha düşük ama tam bir performans çanavarı
çok teşekkür ederim kardeşim almayı düşünüyorum bende, şu anda htc one v var elimde onda da çok ısınma oluyo ama pek sıkıntı olmadı benim için onu pek sorun etmiyorum onun dışında umarım sorun olmaz[DeathstorM];6278672' Alıntı:Alalı yaklaşık 1 hafta oldu ve gayet memnunum performansı olsun ekranı olsun gayet iyi.Söylenildiği gibi yoğun kullanımda ısınma oluyor ama çok rahatsız edici değil bu fiyata alabileceğin en iyi ve güzel telefondur almanı tavsiye ederim kardeşim
4.1 zor geldi 4.2 sanmıyorum pekbence lg optimus 4x hd iyi bir cihaz bence tek sorunu güncelleme desteği çünkü bazı oyunlarda kasmalar yapıyor örneğin htc one de öyleydi donanımı tamıyla sergilemiyordu bazı güncellemelerle cihaz iyi hale gelmişti 4x hd 4.2 alır mı bilmiyorum
kardeş biri windows biri android, önce bir seçim yapman lazım, senin ihtiyaçlarını karşılayan işletim sistemini bulman lazımBu telefon yerine Nokia Lumia 820 alınır mı?
Bende almadan önce burda da biraz araştırmıştım. 2 ay falan oldu alalı benim işimi görmesi açısından gayet memnunum. Arkadasların dedigi gibi cok elde olunca hafiften ısınma olabiliyor vede şarjıda biraz cabuk bitebiliyor. Ama normal bi kullanım şekli sergiliyorsanız sizin içinde ideal olabilir. Bu fiyata gerek donanım gerek tasarım olarak tercih edilebilecek en uygun telefon bence.
+Telefonun piyasada nadir olması ayrı bir pozitif olay bence. S3 e karşı her türlü 4X derim yani
Performans ve ekran kalitesini hiçbir telefona değilmem 4x HD'nin. Isınma hiç problem değil gülü seven dikenine katlanır misali,ama bu eksi bir yön değil. BEnim LG almama sebep Samsung telefonları belediye dağıtıyo gibi herkeste olması,HTC'nin servis desteğini beğenmemem,Sony ise piyasada yeni. Farklılık istiyorsan tasarım ve performans olarak LG tercihi olcaktır. Karar senin kardeşim
telefona mutlaka güncelleme gelmesi lazım yada cystom rom
telefon hem tasarımı hem donanımı hem ekranıyla güzel bir telefon fakat donanımı iyi olduğu halde çoğu oyunda sorun çıkarıyor örneğin htc one x de böyleydi iyi bir telefon olduğu halde oyunlarda sorun çıkarıyordu fakat güncellemelerle iyi oldum onun için bu telefona ya güncelleme yada custom rom lazım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?