LG Optimus 3D P920 mi HTC Evo 3D mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ocean258

Ocean258

Üye
    Konu Sahibi
LG Optimus 3D P920 mi HTC Evo 3D mi ?


Hediye olarak bu iki telefondan bir tanesini almayı düşünüyorum.Az çok bi fikire vardım aslında ama birde size sormak istedim.Sizce hangisini almak daha mantıklı olur?

LG Optimus 3D P920’yi Tercih Etmek İçin 7 Neden:


1: Daha büyük önbellek: 1024kb ( HTC Evo 3D ‘de 512kb)
2: Daha hızlı bellek frekansı 1x400Mhz (HTC Evo 3D’de 1x333Mhz)
3: Daha fazla depolama alanı : 8G ( HTC Evo 3D’de 4GB)
4: Daha ince : HTC Evo 3D^ye göre 0.2 mm daha ince
5: Daha hafif : HTC Evo 3D’ye göre 2 gr daha hafif
6: Daha iyi video kaltiesi : 1080p ( HTC Evo 3D 720p)
7: 3D fotoğraf çekme yeteneği- genelde 3d fotoğraflar 2mp kalitesinde oluyor (HTC Evo 3D ‘de 3D fotoğraf özelliği bulunmuyor)

HTC Evo 3D’yi Tercih Etmek İçin 7 Neden:

1: Daha hızlı işlemci: 2x1.2 Ghz ( Optimus 3D’de 2x1Ghz)
2: Daha fazla Ram bellek: 1Gb ( Optimus 3D’de 0.5)
3: Daha yüksek ekran çözünürlüğü: 540x960 ( Optimus 3D’e 480x800)
4: Daha dar: 3mm daha dar
5: Daha kısa: 2.8mm daha kısa
6: Daha yüksek ön kamera çözünürlüğü : 1.3mp ( Optimus 3D’de 0.3)
7: Çift Led

 


y n s c n

y n s c n

Üye
Bench. skorlarında evo 3D Optimus 3D'nin yanına yaklaşamıyor.. Performans olarak çok güçlü optimus 3D. Güçlü olduğu kadarda kaliteli :oke:
 
william75

william75

Üye
Bench. skorlarında evo 3D Optimus 3D'nin yanına yaklaşamıyor.. Performans olarak çok güçlü optimus 3D. Güçlü olduğu kadarda kaliteli :oke:

Kaliteli olduğu kadar da 300TL falan daha ucuz:oke:
 
Ocean258

Ocean258

Üye
    Konu Sahibi
Fiyat Konusunda bı sıkıntı yok kardesım.. Aslında benım Kafamdakı Optimus 3D kendımde Lg kullanıyorum gayette memnunum. Bunu kardesıme alacagım 3D olacagı kesın ama hangısını alsam dıye gıt geldeyım bırazcık.. fazlada bı secenegım yok zaten
 
LEVİS506

LEVİS506

Üye
optimus 3d kullan farkı gör
 
Ocean258

Ocean258

Üye
    Konu Sahibi
Yarın alıyorum zaten nasıpse hocam.. Optimus 3D'de karar kıldım zaten umarım memnun olur..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt