Lg l5 kamera flash sorunu bakin lutfennn

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Gggg1994

Üye
    Konu Sahibi
Lg l5 kamera flash sorunu bakin lutfennn
ya kamerayi aciyorum atiyoru
mm flashli cekicem flash tutukluluk yapiyo normalde uzn bi flash olur ya olmadi yaniyo sonuyo sonuyu yanuyo bu islem hizli oluyo tabikii nolur yardim edin. fabrika ayarlarina dondumm tik yook yaa
 


Gggg1994

Üye
    Konu Sahibi
Ya biriniz cevap verin yaa !!

- - - Eklendi - - -

Biriniz yazsin yuh yaa yemin ediyorum yuh yani yaaa..
 
00cengiz

00cengiz

Üye
Kardeşim, zaten hızlı çekmesi gerekmiyomu ? anladıgım kadarıyla hızlı oluyomuş bu işlem çektikten sonra kötü mü gösteriyo görüntüyü ? yani tutukluktan kastın nedir, yavaş mı çekiyo ? biraz daha açarsan konuyu daha fazla yardımcı olabiliriz..
 

Gggg1994

Üye
    Konu Sahibi
Ya bakin simdi hani flash yaniyo ya anlik uzun bi flash oluyo ya o flash olmyo hizli bi sekilde yani ard arda flash yanip sonuyo yanip sonuyo hizli hizli o uzun flash yerine oyle oluyor ee yani bu yuzden resimler karanlik cikiyor bir anda oldu bu normalde aydinlatiyodu simdi aksine karanlik cekiyor :(((
 
technoshark

technoshark

Üye
Reset at bakalım, Fabrika ayarlarına döndürdün mü sen?
 

Gggg1994

Üye
    Konu Sahibi
Denedim 2 kere olmadi format dusunuyorum ama bilemedim
 

miyelin

Üye
Kadeş fotoğraf çektiğin modları denedin mi, gece modunda dene mesela veya diğer modları dene. Eğer hızlı çekim modundaysa zaten pek net çekmez. Makro moduna getirip flash açık yaptığında flashın iki kere yanması gerekli tam fotoğrafı çekerken en kuvvetli ışığını saçması lazım.
 

Gggg1994

Üye
    Konu Sahibi
Kadeş fotoğraf çektiğin modları denedin mi, gece modunda dene mesela veya diğer modları dene. Eğer hızlı çekim modundaysa zaten pek net çekmez. Makro moduna getirip flash açık yaptığında flashın iki kere yanması gerekli tam fotoğrafı çekerken en kuvvetli ışığını saçması lazım.
Makro cekim yok bnde dediklerini uyguladim kardesim ama hala tik yo ro cam falan uygulamalar vardi fotograf cekme programlari ondan olablir mi ondansa suan zaten yok duzelmesi gerekmez mi of ya duzelmicek mi daha 2 ay oldu kullanali hc bi kusuruda yok kameramin flashi haric :( o kuvetli flash kesik kesik yani
 
Ocean258

Ocean258

Üye
Makro cekim yok bnde dediklerini uyguladim kardesim ama hala tik yo ro cam falan uygulamalar vardi fotograf cekme programlari ondan olablir mi ondansa suan zaten yok duzelmesi gerekmez mi of ya duzelmicek mi daha 2 ay oldu kullanali hc bi kusuruda yok kameramin flashi haric :( o kuvetli flash kesik kesik yani

Sorunu tam anlamadım ama kamera ile alakalı uygulamalardan dolayı yapıyor olabilir
 
enver_techno

enver_techno

Üye
Bence içindeki yazılımı tekrar at. Düzelmezse servise yolla
 
denizci35

denizci35

Üye
senin yapman gereken tel garantili ise garantiye vereceksin 21 iş günü dolmadan verirlerse ne ala diyelim ki 21 iş günü doldu ve telefonunu vermediler bu sefer sen tüketici mahkemesine başvuruyorsun telefonumu vermediler diye hala tamir edilmemiş ise sana kullandığınm telefonunm bir üst modelini vermek zorundalar
 

Gggg1994

Üye
    Konu Sahibi
Bence içindeki yazılımı tekrar at. Düzelmezse servise yolla

Ben yazılımla ugrasamam anlamamda ama tesekkurler

- - - Eklendi - - -

senin yapman gereken tel garantili ise garantiye vereceksin 21 iş günü dolmadan verirlerse ne ala diyelim ki 21 iş günü doldu ve telefonunu vermediler bu sefer sen tüketici mahkemesine başvuruyorsun telefonumu vermediler diye hala tamir edilmemiş ise sana kullandığınm telefonunm bir üst modelini vermek zorundalar

Bilgilendirme icin sagol kardesim . Bu dedigin aklimda :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt