((Makro cekim yok bnde dediklerini uyguladim kardesim ama hala tik yo ro cam falan uygulamalar vardi fotograf cekme programlari ondan olablir mi ondansa suan zaten yok duzelmesi gerekmez mi of ya duzelmicek mi daha 2 ay oldu kullanali hc bi kusuruda yok kameramin flashi haricKadeş fotoğraf çektiğin modları denedin mi, gece modunda dene mesela veya diğer modları dene. Eğer hızlı çekim modundaysa zaten pek net çekmez. Makro moduna getirip flash açık yaptığında flashın iki kere yanması gerekli tam fotoğrafı çekerken en kuvvetli ışığını saçması lazım.
o kuvetli flash kesik kesik yaniMakro cekim yok bnde dediklerini uyguladim kardesim ama hala tik yo ro cam falan uygulamalar vardi fotograf cekme programlari ondan olablir mi ondansa suan zaten yok duzelmesi gerekmez mi of ya duzelmicek mi daha 2 ay oldu kullanali hc bi kusuruda yok kameramin flashi harico kuvetli flash kesik kesik yani
Sorunu tam anlamadım ama kamera ile alakalı uygulamalardan dolayı yapıyor olabilir

Bence içindeki yazılımı tekrar at. Düzelmezse servise yolla
senin yapman gereken tel garantili ise garantiye vereceksin 21 iş günü dolmadan verirlerse ne ala diyelim ki 21 iş günü doldu ve telefonunu vermediler bu sefer sen tüketici mahkemesine başvuruyorsun telefonumu vermediler diye hala tamir edilmemiş ise sana kullandığınm telefonunm bir üst modelini vermek zorundalar

