Arkadaşlar Mrb Ben LG KP 500 Kullanıyorum ben telefonda msj yolladım msjın içinde kalp oldugu için mesajı göndermedi ve giden kutusunda kaldı mesaj gönderme başarısız dedi ardından msjı sileyim dedim mesajı açmayı istedim ama mesaja basınca telefon kapanıyor otomatikmen bilgisayardan silmeyi denedim ama olmuyor bi yardım ederseniz makbule geçer..