lg arenayi yaklasik bir haftadir kullaniyorum----- güzel telefon, hafizasi cok (8gb).... dokunmatik ekrani bir kalemle de kullanila bilse daha güzel olurdu ama olmuyor.
parmak isisina cevap veriyor.
cogu zaman yanlis yere tiklaniyor eger parmaklariniz normal büyüklükteyse.... ama elleriniz kücükse sanirim daha iyi kullanilir.
hic bir adam akkilli oyun veya program yok!!! eger varsa güzel calismiyor, yavas calisiyor, hic kullanisli olmuyor.
internete wlan ile baglanabilmesi güzel bisey ama hic güzel sörf yapilmiyor!!!! her actigin sayfayi önce zoomlamak gerekiyorki bisey okuyabilesin... yani msn kullanmak bile bir cile!!!
veya bisey okumak isterseniz....
yapabileceginiz tüm ayarlar kisitli!!! örn. favoriler...
WIDGED ler var--- vistadaki mini uygulamalara benzeyen bir kac tane--- yeni yüklemek istersen unut...öyle bir imkan yok.
e-mail lerinizi telefonun kendisine ayarladiktan sonra her baktiginizda kontür yigiyor....
wlan olsa bile onu email icin kullanmiyor.
veya browser üserinden bakacaksiniz epostaya..
yani telefon güzel gözüksün bide müzik dinlemek icin bol hafizasi olsun bana oyun, program lazim degil diyorsaniz tawsiye ederim.
ha bide en cok begendigim özelligi müziklerinizi ukw transmitter ile radyodan dinleyebilirsiniz. yani telefon müzigi kisa frekans üzerinden 1m yakinlikdaki radyoya gönderir.