Öneri Lg G4 VS Note 4 Kamera Testi

NOTE 5'i Bekleyin Az Kaldı. Buraya Note Ediyorum.
 
Tepkiler: B.A.R.O.N
Duvara dayaniyorum mubarek... azcik arastirin da gelin bu isler biseyler alarak olmuyor aslan parcalari
 

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
Vay be helal olsun. LG gerçekten korkulası bir rakip olmuş kamerafon arayanların ilk tercihi haline gelebilir G4
 
Gündüz çekimlerinde bu denli fark olmaz sanırım N4 de ışık ayarı 1 tık kısılırsa G4 kadar başarılı olur ışığın yeterli olmadığı alanlarda G4 oldukca başarılı mesele zaten zor şartlarda fotoğraf çekebilmekte şunuda unutmamak lazım fotoğrafı çekmek cihazdan çok daha önemlidir. Note 4 de çok başarılı bir cihaz . Ses kalitesine gelecek olursak video pek çekmiyorum ama müzik dinlerim yanlız Hoparlörden değil yukarıda arkadaşların bahsettikleri kadar farklar yok iphone ile aralarında Dinlenmeye çalışılan müziğin nasıl kodlandığı kullanılan kulaklık önemli faktör. Ben kulaklık olarak Shure SE 535 ve Monster N-Pluse kulaklıklar kullanıyorum sistem müzik çalarını kullanmam onun yerine JetAudio Plus ile birlikte AM3D ve Bongiovi DSP kullanıyorum herkese tavsiye ederim.
 
bende akg ve urbanear kulaklıklar var + Apple earpod. iphone da ister 4s te dinle ister 6 da dinle stabil bir tok ses var hem de ses yüksekliği mükemmel. arabada jaka takınca ses çok iyi çıkıyor. ama Android telefon baglayinca ses az çıkıyor hem de tiz falan yok sesler çok kaba çıkıyor. ben lg g2 de viper4android + System den mixer_path. xml yi editleyerek ses yükselttim ve iphone dan 10 kat iyi hale geldi. Ancak şöyle bir durum var bunu yapmak için root lazım onu da herkes her telefona atamaz. şuan s6 kullanıyorum diğer androidlerden en ufak bir ses farkı yok. ayarlarda 3 mod koymuşlar ses efekti gibi onlar da bir işe yaramıyor. yani viper4android olmazsa müzik bile dinlenmez
 

SHS

Üye
Kişisel tartışmalara girmeden sadece konuyla ilgili yorum yapalım...