Yardım LG G3 LTE

    Konu Sahibi
LG G3 LTE
Selamün aleyküm arkadaslar gittigidiyordan aldigim lg g3 diğer cihazlardan farkli geldi versiyonu v20gSEAXX yaziyor birde bazilarina lte configs guncellemesi gelmis benim telefona gelmedi internete girerkende H+ olmuyor acaba bu telefon 4g desteklemiyormu yardimci olursaniz sevinirim.
 
Son düzenleme:

kinng

Üye
Config güncellemesi bana geldi fakat 4g olmadığı için pek bi önemi yok ha bide lte seçeneği tek başına gelmiyo "GSM/WCDMA/LTE" olarak geliyo
 
merhaba arkadaşlar bendede LG G3 var ama sizin sorununuz sebebi sanırım güncellemelerden
eski G3 ler android 4.4.4 idi yeniler direk andiroid 5.0 olarak geliyor benim aldığımda 5.0 dı

bir arkadaşım öncelerden aldığı G3 ü 5.0 güncellemesi yapsı ve sonra LTE yani 4G kayboldu ben arkadaşın sorununu çözmek için internetten çok araştırdım güncelleme yapanların çogu pişman olmuş telefonda ısınma olsun müziklerin kendiliğinden kapanması gibi çok şikayetler duydum

peki nolacak dersen 1 yada 2 ay içerisinde LG G3 ü ya adroid 5.1 e yada Androidin en yeni işletim sistemi olan Andiroid M olarak gelecek bende bir sıkıntı yok ama güncelleme ile yenilikler ve sıkıntıların düzeleceğine inanıyorum

kardeş
LG G3 Isınma sorunu çözmü - MaxiCep
bu konuda tesadüfen gördüm ve sanırım senin çözümde burda

telefonda 3845#*855# yaz
açılan menüde LTE-only tıkla Modem Settings tıkla daha sonra RAT Selection u tıkla orada sadece LTE only i tıkla tamam işte o sadece 4G ben Türkmenistandayım burada 4G kullanıyorum gayet güzel he sen dersenki sadece 3G olsun ordada WCDMA only tıkla
 
Tepkiler: kinng