Telefon Tavsiyesi LG G3 Hakkında

mhmtenes

Üye
    Konu Sahibi
LG G3 Hakkında
Arkadaşlar merhaba ben LG G3 almayı düşünüyorum 1400-1500 arası bütçem var kullanan arkadaşlar olumlu veya olumsuz görüşlerini bildirebilirmi veya belirttiğim fiyata başka telefon önerebilirmisiniz şimdiden teşekkür ederim.
 

cici60

Üye
16GB modelini aldım 1 hafta kullanmadan geri iade ettim. menüsü kanser etti menüsü çok donuyor trafic racerda donma yapıyor bütün oyunları açsada ekran çözünürlüğü yüksek olduğundan bazı oyunlarda donma yapıyor enson daynamadım sattım ayrıca arada sırada çift tıklamada donmalar oluyo kilit açılmıyor. g2 g3 den daha hızlı karşılaştırdım menü ve oyun şarjda g2 üstün.

yerine z2 z3 s5 g2 öneririm
 

kemsaf

Üye
Bence almalisin
 

Emre

Üye
LG3 32GB Al 16 GB Isınma Ve kasma Yapar.
 

mhmtenes

Üye
    Konu Sahibi
Birde Sizce S5 mi LG G3 Sony Xperia Z3 Compact D5803 mü üçü arasında kaldım
 

cici60

Üye
Birde Sizce S5 mi LG G3 Sony Xperia Z3 Compact D5803 mü üçü arasında kaldım
g3 den s5 geçtim müthiş fark var bunları sayayım daha yararlı olur
g3 görünüşü güzel s5 batarya + performans daha iyi android L çok iyi geldi telefona
g3de 15dk modern combat 5 oyna 15 sonra telefon acayip kasılıyor çok ısınıyor. s5de hiç sorunsuz ısınmasız kasmasın oynaya bilirsin
s5 16mp arka kamera müthiş ön kamera eh işte denebilir su geçirmez parmak izi okuyucus var kurşun kalem algılayabiliyor
 

kemsaf

Üye
Su geçirmezmi? O suya dayanıklı olmasin
 
Sen bilirsin yinede Z2 almanı tavsiye ederim çok güzel
 

mhmtenes

Üye
    Konu Sahibi
Yorumlarınız için teşekkür ederim
 

Sucrofe

Üye
Son seri Z2 almanı öneririm.
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
Kardeşim tabi alacaksan iyisi olsun Z3 derim ama olmazsa kesinlikle Z2
 
Ben kullanmıyorum ama denedim. Menüde telefon gözle görülür şekilde kasıyor. Ben sana Sony Xperia Z2 öneririm. Hem daha kaliteli hem de daha hızlı.
 

mhmtenes

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar değerli yorumlarınız için teşekkür ederim Sony Xperia Z2 almaya karar verdim bir aksilik olmazsa
 
Tepkiler: B.A.R.O.N

Nextman

Emekli Yönetici
Sadece öneride bulunun emin olmadığınız konularda itham edici yorumlar yapmayınız.
 
Tepkiler: B.A.R.O.N