LG G2'nin Arkasında ki Etiket

Sponsorlu Bağlantılar

Xurmirac

Xurmirac

Üye
    Konu Sahibi
LG G2'nin Arkasında ki Etiket
Arkadaşlar şu sıralar 650-700 liraya 2. el LG G2 almayı planlıyorum. Sahibinden'de ilanlara bakarken bir ilana bakıyorum cihazın arkasında baya şu siyah çizgilerlerle dolu market etiketi gibi etiket var. Bazılarında ise yok. Durumu pek çözemedim bunun nedeni nedir ?
 


Aybars1979

Aybars1979

Üye
Arkadaşlar şu sıralar 650-700 liraya 2. el LG G2 almayı planlıyorum. Sahibinden'de ilanlara bakarken bir ilana bakıyorum cihazın arkasında baya şu siyah çizgilerlerle dolu market etiketi gibi etiket var. Bazılarında ise yok. Durumu pek çözemedim bunun nedeni nedir ?
benim şimdiye kadar gördüğüm (ki 3 tane biri bende olmak üzere diğeri 2 yakınımda) dediğiniz çizgilerden var olmayan hiç görmedim (görsel hariç) kanaatimce alacağınız telefonun garantisi bitikse yada bitmesine az kalmışsa, 32 gb değilse, özellikle değişen bir aksam ve tamir görmüşlüğü varsa dediğiniz fiyatlara pahalı duruyor, nihayetinde 0 ı 1000tl ye satıldı 1-2 ay önce bu telefonun. illaki alacaksanızda 3-5 gün opsiyon isteyin olaki bir sorunu vardır iade etme şansınız olsun.
Arkadaşlar şu sıralar 650-700 liraya 2. el LG G2 almayı planlıyorum. Sahibinden'de ilanlara bakarken bir ilana bakıyorum cihazın arkasında baya şu siyah çizgilerlerle dolu market etiketi gibi etiket var. Bazılarında ise yok. Durumu pek çözemedim bunun nedeni nedir ?
benim şimdiye kadar gördüğüm (ki 3 tane biri bende olmak üzere diğeri 2 yakınımda) dediğiniz çizgilerden var olmayan hiç görmedim (görsel hariç) kanaatimce alacağınız telefonun garantisi bitikse yada bitmesine az kalmışsa, 32 gb değilse, özellikle değişen bir aksam ve tamir görmüşlüğü varsa dediğiniz fiyatlara pahalı duruyor, nihayetinde 0 ı 1000tl ye satıldı 1-2 ay önce bu telefonun. illaki alacaksanızda 3-5 gün opsiyon isteyin olaki bir sorunu vardır iade etme şansınız olsun.
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
    Konu Sahibi
benim şimdiye kadar gördüğüm (ki 3 tane biri bende olmak üzere diğeri 2 yakınımda) dediğiniz çizgilerden var olmayan hiç görmedim (görsel hariç) kanaatimce alacağınız telefonun garantisi bitikse yada bitmesine az kalmışsa, 32 gb değilse, özellikle değişen bir aksam ve tamir görmüşlüğü varsa dediğiniz fiyatlara pahalı duruyor, nihayetinde 0 ı 1000tl ye satıldı 1-2 ay önce bu telefonun. illaki alacaksanızda 3-5 gün opsiyon isteyin olaki bir sorunu vardır iade etme şansınız olsun.

Açık konuşmak gerekirse yazınız biraz karışık olmuş. İlk söylediğinizden anladığım, 3 adet G2 var ve hepsinde arkada ki o etiket var. İkinci konu ise fiyatının biraz pahalı olduğunu düşünüyorsunuz, 800 lira civarında satılıyor normalde. Arkada ki etiket konusu ise aşağıda bir kutu açılımı izleyebilirsiniz. 12-13. saniyede cihazın arkasında görüyorsunuz ki etiket falan yok.

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Burda da örnek birkaç ilan görebilirsiniz.





 
Aybars1979

Aybars1979

Üye
Açık konuşmak gerekirse yazınız biraz karışık olmuş. İlk söylediğinizden anladığım, 3 adet G2 var ve hepsinde arkada ki o etiket var. İkinci konu ise fiyatının biraz pahalı olduğunu düşünüyorsunuz, 800 lira civarında satılıyor normalde. Arkada ki etiket konusu ise aşağıda bir kutu açılımı izleyebilirsiniz. 12-13. saniyede cihazın arkasında görüyorsunuz ki etiket falan yok.

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Burda da örnek birkaç ilan görebilirsiniz.





hocam yazdıklarımı gayet net anlamışsınız. bu arada bir yanlışım var etiketi diyince ben farklı anladım. bendeki cihazların arkasıda videodaki ile aynı. birde sadece lg logosu olanların resmini görmüştüm onları kast ediyorsunuz sandım. 800tl fiyat 0 ı 1000-1050tl olan bir cihaz için sizce makulse bişi diyemem aşağıdaki cihaz için ben 650tl ye 2 ay önce anlaşmıştım sahibi bayan bir doktordu şuanki satıcı olan uyanık satış için aldı aklınca al-sat yapıyor, cihaz gayet temiz kullanılmış üzerinde zerre leke olmayan bir cihazdı ben bir-iki gün müsaade istedim arada bu vatandaş aldı. benim düşüncem 2013-2014 te üretilmiş cihazlar bunlar miadını doldurdu artık. ben kendiminkini 18 ay garantili haziranda 750tl ye aldım (ki satan üni öğrencisi idi 700tl ye alıyordum acıdım 50tl ekstrayı bıraktım)


 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
    Konu Sahibi
800 TL vermem, veremem zaten. Maksimum 700 lira bütçem var. Bu etiket olayını hala anlamış değilim işte. 2013-2014'te üretilen cihazlar miladını doldurdu diyorsunuz ancak Discovery kullanıcısıydım, 350 liraya sattım şimdi ancak üzerine 300-350 lira koyup bişeyler almaya çalışıyorum. 18 ay garantili pek bulabileceğimi sanmıyorum.
 
Aybars1979

Aybars1979

Üye
800 TL vermem, veremem zaten. Maksimum 700 lira bütçem var. Bu etiket olayını hala anlamış değilim işte. 2013-2014'te üretilen cihazlar miladını doldurdu diyorsunuz ancak Discovery kullanıcısıydım, 350 liraya sattım şimdi ancak üzerine 300-350 lira koyup bişeyler almaya çalışıyorum. 18 ay garantili pek bulabileceğimi sanmıyorum.
hocam lg g2 çok satan bir cihaz o nedenle 2. eli de piyasada gayet bol siz satış rakamlarına itibar etmeyin oek o fiyatlardan min. 100tl kafadan düşeceklerdir az biraz zxorlayında min 1 yıl garantili telefonu max 650tl-700 ye alınır diye tahmin ediyorum. daha üstü mantıksız olmaya başlar.
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Etiket yani sökülebilen bi şey silinmesin diye dikkatlice kutusunun uzerine yapıştırdım
Benim kinde barcode var
Sn kodu
imei numarası
Ve parantez içinde depolama kapasitesi
 
Xurmirac

Xurmirac

Üye
    Konu Sahibi
Etiket yani sökülebilen bi şey silinmesin diye dikkatlice kutusunun uzerine yapıştırdım
Benim kinde barcode var
Sn kodu
imei numarası
Ve parantez içinde depolama kapasitesi
Cihazdan çıkıyor yani ? İsteyen çıkartıyor isteyen çıkartmıyor tarzı mı ? Umarım aynı şeyden bahsediyoruz.
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Cihazdan çıkıyor yani ? İsteyen çıkartıyor isteyen çıkartmıyor tarzı mı ? Umarım aynı şeyden bahsediyoruz.
Evet çıkabiliyor
Ben cebimde silinmesin diye 1. Gün söküp kutunun kapağına yapıştırdım
 

Benzer Konular



Üst Alt