Yardım Lg g2 wcdma şebeke sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

muhammedsk538

Üye
    Konu Sahibi
Lg g2 wcdma şebeke sorunu
Arkadaşlar geçenlerde paralel bir lg g2 model telefon aldım arkadaştan.Geçici imei atmış olacak ki imei niz klonlanmış diye mesaj aldım bi ay sonrada kapandı.Telefoncunun biri bi imei attı ondan sonra wcdma modundan eser kalmadı.Gsm de sorun yok ama wcdma moduna geçince şebeke gidiyor.Bilen anlıyan bir lahza tavsiyesi olan varsa rica-i arz eder yardımlarınızı beklerim.
 
hayalet91

hayalet91

Üye
imeiyi sıradan programlarla çakıyorlar. [email protected] yardımcı olur. eminim
 

Benzer Konular



Üst Alt