LG G2 KİTKAT!

banahene

Üye
Gelsin artık bu hafta valla
 
Hocam gelsin yahu ben pek alışık değilim iphoneden geçtim
 
4.4.2 gelmiş ama uluslararası güncelleme yapıldı sadece . yani yayınlanmadı . sadece ülkeler güncellemeleri telefonlara göndermesi kaldı. bu haber sitelerindeki yazılara aldanmayın sadece güncelleme tamamlandı dağıtılmaya başllanmadı
 
Tepkiler: turgutilbars

hakfad

Üye
Orjinal radyoda ortaya ciktimi bilgi verirmisiniz
 
    Konu Sahibi
E resim attim iste telefonumdan neyine aldanmayin diyorsun
 
Tepkiler: DiaBLoS
E resim attim iste telefonumdan neyine aldanmayin diyorsun


Ayarlar - Genel - Telefon Hakkinda - Yazilim Bilgileri - Program Versiyonu bakiniz orada D80210c-TUR-XX yazmalidir eger telefon orjinal turkiyeden alinmaysa . Eger guncelleme size geldiyse paralel ithalat malı oluyor . Ve size gelen guncelleme ile bize gelicek guncelleme ayni olmayacak ...
 
Arkadaslar az once lg Türkiye'nin resmi facebook sayfasi bi paylasimda bulundu ve paylasima gore lg g2 ye kitkat nisan ayinda gelecek ama tam tarih verilmedi... haydi hayirlisi.
 
Tepkiler: Luck Star
Arkadaslar az once lg Türkiye'nin resmi facebook sayfasi bi paylasimda bulundu ve paylasima gore lg g2 ye kitkat nisan ayinda gelecek ama tam tarih verilmedi... haydi hayirlisi.


Aynen öyle simdi gordum. Bu arada piyasada bulunan 4.4.2 sürümlerinden daha stabil olacaktir . Bunu yükleyince farkediceksiniz...
 

messevim

Üye
Aynen öyle simdi gordum. Bu arada piyasada bulunan 4.4.2 sürümlerinden daha stabil olacaktir . Bunu yükleyince farkediceksiniz...
Hocam benim telefonum da baktığım da D80210e-EUR-XX yazıyor, ama güncelleme gelmedi bana?
 

DiaBLoS

Admin
Uzattıkca uzat LG ... Bravo sana .
 
Umarim daha stabil olur cok bekledik cunku.
 

messevim

Üye
Nereden aldiniz cihazi
Hepsiburadan.com dan almıştım,

ama ilk aldığım da Taiwan romu kuruluydu, ben daha sonra operatör KitKatını kurdum ve daha sonra yine 4.2 ye döndüm. yukarıda ki dediğim Rom kurulu şu an telefonda
 
Hepsiburadan.com dan almıştım,

ama ilk aldığım da Taiwan romu kuruluydu, ben daha sonra operatör KitKatını kurdum ve daha sonra yine 4.2 ye döndüm. yukarıda ki dediğim Rom kurulu şu an telefonda

Sizinki paralel ithalata giriyor . Bende öyle alicaktim vazgectim 150 lira fazla verdim kvk dan aldim , ve pişman etmedi de .

Sizinkine Lg g2 turkiye 4.4.2 çikinca onu yukleyin ..



Burada cikar heralde.
 

messevim

Üye
Yani çıkan güncelleme telefonuma direk gelmeyecek mi ?son olarak ta ben telefonuma verdiğiniz linkten Turkey Romu indirip telefonuma kurarsam güncellemede sıkıntı yaşarmıyım ?
 
Yani çıkan güncelleme telefonuma direk gelmeyecek mi ?son olarak ta ben telefonuma verdiğiniz linkten Turkey Romu indirip telefonuma kurarsam güncellemede sıkıntı yaşarmıyım ?


Bence sana gelmiyecek çünkü orada TUR yazmiyor .. dedigim linkten turkiye 4.4.2 indirirsen sorun yaşamazsin . Suan piyasada dolasan 4.4.2 ler ya baska ulkenin romu .yada sacma sapan kasan bir suru hata ile dolu operator (t mobile - verizon vs.) Guncellemesidir.
 
Tepkiler: mehsevim