Tavsiye LG G2 hakkında...

cortex47

Üye
    Konu Sahibi
LG G2 hakkında...
Merhaba arkadaşlar. LG G2'nin 32GB olan modelini almayı planlıyorum. Özelliklerinin birçoğunu zaten biliyorum (Kızılötesi, USB OTG, Kamerasındaki OIS vb.) ama yine de kullanıcıların fikrini almak istedim. Fiyatına göre en iyi performansı o veriyor gibi geldi. Nexus 5 önermeyin, kamerasının performansını beğenmedim incelemelerde gördüğüm kadarıyla. Zaten yeterince araştırmadan telefon almam. Kullananlar memnunlar mıdır? Telefonda kronik bir sorun var mıdır (bazı yerler video çekiminde olduğunu yazmış)? 4K video çekiyor mu (benim için önemli değil 1080p bile video çekmiyorum, 720p çekiyorum, merak ettim sadece) (KitKat ile çekebiliyor olması gerek)? 32GB olan modelde kullanıcıya bırakılan ne kadar yığın hafıza var ve uygulamaları yükledikten sonra GM Discovery ve Casper telefonlarda olduğu gibi hafıza dolu uyarısı alınıyor mu? Yardımlarınız için teşekkürler. İyi günler.
 

Sucrofe

Üye
Memnunum.
Gece çekimleri sıkıntılı.
4K video özelliğinden telefona root atarak yararlanabilirsin ama garantiyi götürür.
 

cortex47

Üye
    Konu Sahibi
Memnunum.
Gece çekimleri sıkıntılı.
4K video özelliğinden telefona root atarak yararlanabilirsin ama garantiyi götürür.

Sırf 4K video çekebilmek için tabi ki root atmayacağım Gece çekimi zaten sanırım bir tek Nokia cihazlarda çok iyi. Peki sizdeki 16GB mı 32GB mı? ne kadar boş alanınız var? Çünkü MicroSD kart slotu olmadığından 16 bana yetmez. Sadece müziğim bile 6.5GB çünkü.
 

Sucrofe

Üye
32 GB'lık G2 kullanıyorum ve bana yetiyor da. Kullanıcıdan kullanıcıya değişir.
 

cortex47

Üye
    Konu Sahibi
32 GB'lık G2 kullanıyorum ve bana yetiyor da. Kullanıcıdan kullanıcıya değişir.

Bana da yeter diye düşünüyorum. Yok sorduğum en başta kullanıcıya bırakılan yığın hafıza. Sonuçta ROM için ayrılan alan var, başka alanlar var vs.
 

Sucrofe

Üye
Yanlış hatırlamıyorsam 32 GB'tan 24 GB civarı bize kalıyordu.
 
Tepkiler: cortex47

cortex47

Üye
    Konu Sahibi
Çok teşekkür ederim fikirleriniz için
 

hasmujo

Üye
24 gb kullanılıyor. Telefonu 2 haftadir kullaniyorum. Bir sıkıntısını görmedim.ilk aldigimda dosya yöneticisi agir çalışıyordu ama guncelleme ile duzeltildi.
 
Su root yapinca garanti gidiyor diyen bilgisizlere hastayim yaa)
 

Sucrofe

Üye
Root atınca garanti gidiyor ama Download moddan Stock ROM'u flashlayınca root kalkar ve böylelikle de garanti kapsamına bir daha girer. Çok şey bildiğini sanıyorsun sanırım.
 
Root atınca garanti gidiyor ama Download moddan Stock ROM'u flashlayınca root kalkar ve böylelikle de garanti kapsamına bir daha girer. Çok şey bildiğini sanıyorsun sanırım.
Sayac artiyor diye garantiden cikiyor[emoji12] [emoji12]
 
Arkadaslar sayac mayac hikaye bunlar. Sizin trlefon medta olunca kimse girip sayaca bakmiyor. Sayaca bakilabilmesi icin yazilimsal bir bozukluk olmasi lazim. Ornegin overclocked ladiniz ve islemci yandi. Adam der bu islemci neden yandi. Ben defalarca root lu telefonu root lu garantiye verdim super su bile gozukuyor bi kere demediler bu nedir diye
 

Sucrofe

Üye
Çıkarır. Lütfen bilgi sahibi olmadan yorum yapmayalım. Root attıktan sonra kaldırıp garantiye yollarsan sorun çıkmaz.
 
Çıkarır. Lütfen bilgi sahibi olmadan yorum yapmayalım. Root attıktan sonra kaldırıp garantiye yollarsan sorun çıkmaz.
Ben rootlu yolladim skinti olmadi ancak yollayacaklar tabiki de onlemini alip kaldirip yollarlarsa isi saglama alirlar
 
Root sadce admin girisidir root olmazsa sinirli kullanici olur garantiyle uzaktan yakindan alakasi yok rootun bide acik kaynak kodu olunca servis garanti disidir diyemez hakki yok
 

cortex47

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar rica ediyorum burası tartışma alanına dönmesin. Sadece kullananların fikrini almaya çalışıyorum. Bana kullanan insanların fikirleri gerek, neyi seviyorlar, neyi sevmiyorlar. Tamam sonuç olarak root sorun çıkarmıyormuş, zaten 4k video çekmeyeceğim, merak etmiştim. 720p yeter bana. Şimdi lütfen sadece kullanıcılar kullanım detayları ile ilgili yorum yapsın, alınca yapmam gereken bir şeyler var mı mesela? Atıyorum, telefonun bir uygulaması çok kötü çalışıyor, onun yerine alternatif bir uygulama yüklemelisin vb. Teşekkürler.