lg g2 65,71 mb guncelleme geldi...

Sponsorlu Bağlantılar

djserkan37

djserkan37

Üye
    Konu Sahibi
lg g2 65,71 mb guncelleme geldi...
Arkadaslar su an telefonuma 65,71 mb'lik bir guncelleme geldi fakat hic bir degisiklik goremedim :)) ins. Faydali bir guncellemedir :)) lg g2 sahipleri bu guncellemeyle ilgili bi farklilik gorduyse yazabilirmi acaba...
 


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
4.4 e hazırlık olsa gerek .:)
 
djserkan37

djserkan37

Üye
    Konu Sahibi
uygulamalarda iyileştirmeler adı altnda geldi ama hc bi değişiklik göremedm :)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Önemli bir güncelleme değil zaten .
 
djserkan37

djserkan37

Üye
    Konu Sahibi

güncelleme srasında bi bu fotoyu yakalayabildim :))
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Resim gözükmüyor .:)
 
djserkan37

djserkan37

Üye
    Konu Sahibi
bnde görnyo ama :)
 
messevim

messevim

Üye
Arkadaslar su an telefonuma 65,71 mb'lik bir guncelleme geldi fakat hic bir degisiklik goremedim :)) ins. Faydali bir guncellemedir :)) lg g2 sahipleri bu guncellemeyle ilgili bi farklilik gorduyse yazabilirmi acaba...
Nerenin romunu kullanıyorsun kardeşim?
 
nato41

nato41

Üye
selam arkadaşlar benim sürümde d80210b-eur-xx ti dünakşam bende güncelleme gelmiş diye yüklemeyi yaptım d80210c-tur-xx oldu sorunda şuki 10b de radyom vardı fakat artık yok 10c aldı götürdü :( fakat 10 cde boş değil tabi bir iki küçük dokunuşlar yapmış tele yapmışta radyomu almayaydı iyiydi bilseydim güncellemezdim
 
messevim

messevim

Üye
selam arkadaşlar benim sürümde d80210b-eur-xx ti dünakşam bende güncelleme gelmiş diye yüklemeyi yaptım d80210c-tur-xx oldu sorunda şuki 10b de radyom vardı fakat artık yok 10c aldı götürdü :( fakat 10 cde boş değil tabi bir iki küçük dokunuşlar yapmış tele yapmışta radyomu almayaydı iyiydi bilseydim güncellemezdim
Yanlış anlamadıysam Senin eski romun avrupa romuydu. Dün lü güncelleme ile türk rom u kurulmuş. o yüzden de radyo gitmiş. ama anlamadığım otomatik rom u Nasıl yükledi telefonunuz ?
 
nato41

nato41

Üye
evet avrupa romuydu otomatik derken yalnız anlamadım cihaz kendi göstermedi güncellemeyi pc suit aracılığıyla gördüm ve yükledim
 
messevim

messevim

Üye
evet avrupa romuydu otomatik derken yalnız anlamadım cihaz kendi göstermedi güncellemeyi pc suit aracılığıyla gördüm ve yükledim
Tamam öyleyse. Sen türk romuna dönmüşsun. bu yüzden de radyo gitti
 
nato41

nato41

Üye
aynen öyle şimdi farklı bi rom atsammı diye düşünüyorum yada 4.4 ümü beklemeli bilemedim
 
nato41

nato41

Üye
aslında radyodan çok şu sanal tuşlar önemli onların ekranda olup olmamalarını kontrol edebilsek güzel olurdu yoksa 10cde güzel sorun yok ben sadece hazır radyoyu sildi buna takıldım
 
messevim

messevim

Üye
aslında radyodan çok şu sanal tuşlar önemli onların ekranda olup olmamalarını kontrol edebilsek güzel olurdu yoksa 10cde güzel sorun yok ben sadece hazır radyoyu sildi buna takıldım
Sanal tuş larda mi gitti mi yani ?
 
nato41

nato41

Üye
:) yok işte gitmedi radyo yerine onları alaydı iyiydi :D
 


Üst Alt