Nerenin romunu kullanıyorsun kardeşim?Arkadaslar su an telefonuma 65,71 mb'lik bir guncelleme geldi fakat hic bir degisiklik goremedim) ins. Faydali bir guncellemedir
) lg g2 sahipleri bu guncellemeyle ilgili bi farklilik gorduyse yazabilirmi acaba...
fakat 10 cde boş değil tabi bir iki küçük dokunuşlar yapmış tele yapmışta radyomu almayaydı iyiydi bilseydim güncellemezdimYanlış anlamadıysam Senin eski romun avrupa romuydu. Dün lü güncelleme ile türk rom u kurulmuş. o yüzden de radyo gitmiş. ama anlamadığım otomatik rom u Nasıl yükledi telefonunuz ?selam arkadaşlar benim sürümde d80210b-eur-xx ti dünakşam bende güncelleme gelmiş diye yüklemeyi yaptım d80210c-tur-xx oldu sorunda şuki 10b de radyom vardı fakat artık yok 10c aldı götürdüfakat 10 cde boş değil tabi bir iki küçük dokunuşlar yapmış tele yapmışta radyomu almayaydı iyiydi bilseydim güncellemezdim
Tamam öyleyse. Sen türk romuna dönmüşsun. bu yüzden de radyo gittievet avrupa romuydu otomatik derken yalnız anlamadım cihaz kendi göstermedi güncellemeyi pc suit aracılığıyla gördüm ve yükledim
4.4 bekleseniz bile radyo gelmez.aynen öyle şimdi farklı bi rom atsammı diye düşünüyorum yada 4.4 ümü beklemeli bilemedim
Sanal tuş larda mi gitti mi yani ?aslında radyodan çok şu sanal tuşlar önemli onların ekranda olup olmamalarını kontrol edebilsek güzel olurdu yoksa 10cde güzel sorun yok ben sadece hazır radyoyu sildi buna takıldım
Orjinal rom kullaniyorum tr romNerenin romunu kullanıyorsun kardeşim?
Onlarsız bu telefon kullanılmaz yav. Onlar giderse nasıl yapacaksinyok işte gitmedi radyo yerine onları alaydı iyiydi
![]()

Hm. Bana buna benzer güncelleme bir ay önce gelmişti . ama benim ki Tr rom u değil.Orjinal rom kullaniyorum tr rom
