Bu dediğiniz ne işe yarıyor ki
OpenGL ES 3.0'ın avantajları neler?
OpenGL ES 3.0 standardı, önceki sürümlere göre hem daha gerçekçi grafikler, hem de daha başarılı bir optimizasyon imkanı sunuyor. Daha iyi grafikleri, daha yüksek performansla elde etmemizi sağlayan
OpenGL ES 3.0, oyunlardaki grafikleri çok daha ileri bir seviyeye çıkartıyor.
Nesnelerdeki poligon sayılarını artıran yeni
API, hem daha yumuşak hem de daha detaylı nesnelere olanak veriyor. Ayrıca
OpenGL ES 3.0 ile beraber yeni ışık efektleri ve gölge detayları da mümkün olacak.
Mesela bir oyunda güneş ışınlarının etkileri daha net görülebilecekken, gölgelerin de gerçekçiliği ileri seviyede olacak. Tabi oyun geliştiricilerine de yeni
API kolaylıklar sağlayacak.
Güç tüketimi azalacak
Oyun oynarken mevcut güç tüketimini daha aşağıya çekecek olan yeni API sayesinde, donanım daha verimli kullanılacak. Hem performansa hem de kaliteye yansıyacak olan gelişim, bakalım oyunlara ne zaman yansıyacak?
iyi birşeye benziyor sanki
