Lg g2 4.4 opengl es 3.0

Sponsorlu Bağlantılar

insidee_

insidee_

Üye
    Konu Sahibi
Lg g2 4.4 opengl es 3.0
kitkatı yukleyen varsa antutudan cıhaz bılgılerınden open gl es kac olduguna bakabılır mı 2.0 mı yoksa kıtkatla 3.0 yukseltılmıs mı cok merak edıorum cıhazıda bırazda bu yuzden tercıh ettım
 
  • Beğen
Tepkiler: nicked


nicked

nicked

Üye
OpenGL ES 3.0 kardesim :)
 
messevim

messevim

Üye
Bu dediğiniz ne işe yarıyor kiOpenGL ES 3.0'ın avantajları neler?

OpenGL ES 3.0 standardı, önceki sürümlere göre hem daha gerçekçi grafikler, hem de daha başarılı bir optimizasyon imkanı sunuyor. Daha iyi grafikleri, daha yüksek performansla elde etmemizi sağlayan OpenGL ES 3.0, oyunlardaki grafikleri çok daha ileri bir seviyeye çıkartıyor.



Nesnelerdeki poligon sayılarını artıran yeni API, hem daha yumuşak hem de daha detaylı nesnelere olanak veriyor. Ayrıca OpenGL ES 3.0 ile beraber yeni ışık efektleri ve gölge detayları da mümkün olacak.

Mesela bir oyunda güneş ışınlarının etkileri daha net görülebilecekken, gölgelerin de gerçekçiliği ileri seviyede olacak. Tabi oyun geliştiricilerine de yeni API kolaylıklar sağlayacak.

Güç tüketimi azalacak

Oyun oynarken mevcut güç tüketimini daha aşağıya çekecek olan yeni API sayesinde, donanım daha verimli kullanılacak. Hem performansa hem de kaliteye yansıyacak olan gelişim, bakalım oyunlara ne zaman yansıyacak?

iyi birşeye benziyor sanki :)
 
Invoke

Invoke

Üye
Open GL 3.0, kitkatla değil android 4.3 jellybean ile gelmişti.
 


Üst Alt