LeoFrankly.. İşte benim hayatım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
LeoFrankLy

LeoFrankLy

Üye
    Konu Sahibi
LeoFrankly.. İşte benim hayatım
1992 yılında cimboma tepki olarak doğdum. :D Adım Fenerbahçenin eski kalecisi Enginden gelmektedir. :D Yabancılarla oynanan bi maçta bizim peder kim gol atarsa onun adını koycam demiş sen Meçnur git o maçta gol at az kala adım Meçnur olacakmış ama sağolsun bizim Engin penaltı kurtarnca iş değişmiş :D Evdekilerin dedğne göre çok haylazmşm daha 5 yaşında başlamşm kızlara hareketler yapmaya bi kaç defa anneleri bile kapya dayanmış.. neyseki okulda hayatımn aşkınıda buldumda tam 8 senedir çıkıyoruz evlenmeyi düşunuyoruz açık ve net. Kavgacı bir yapıya sahibim ama insanlara yardım etmekten çok hoşlanırım hatta zevkle yaparım bilen bilir .. Koyununda koyusu fenerliyim gdebldğm her maça gderm il farketmez. Fenerbahçe için bçak yedim 2 gün hastahenede yattım. O derece.. Hayatımın en güzel günleri şu 2 senedir ama maxicep universıte felan.. Sizleri seviyorum beni tanıyanlar ufak bi yorum atsnlar bakalm nasıl bilyolarmş :D
 


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Allahına kurban . Fenerbahçeli olmak ne güzel birşey . :)
 
paradox07

paradox07

Üye
O zaman sana fenerle ilgili olumsuz eleştiride bulunmayalım.bi bıçak da biz yemeyiz dimi veya bi yumruk falan :ehe
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
valla iyi adamsın hacıda ban yemeyeydin iyidi :D neyse yeni hesap açınca buna bakarsın belki seviliyosun kardeşim yani bence :)
 
MaxiModder

MaxiModder

Üye
Allah razı olsun Hakan :D
 
HakanSeven12

HakanSeven12

Üye
ne demek :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Kingmortall
Cevap
4
Görüntüleme
3K
esokmen
DiaBLoS
Cevap
0
Görüntüleme
516
DiaBLoS
JaNbErG
Cevap
6
Görüntüleme
523
kurt bey


Üst Alt