LeoFrankLy
Üye
LeoFrankly.. İşte benim hayatım
1992 yılında cimboma tepki olarak doğdum.
Adım Fenerbahçenin eski kalecisi Enginden gelmektedir.
Yabancılarla oynanan bi maçta bizim peder kim gol atarsa onun adını koycam demiş sen Meçnur git o maçta gol at az kala adım Meçnur olacakmış ama sağolsun bizim Engin penaltı kurtarnca iş değişmiş
Evdekilerin dedğne göre çok haylazmşm daha 5 yaşında başlamşm kızlara hareketler yapmaya bi kaç defa anneleri bile kapya dayanmış.. neyseki okulda hayatımn aşkınıda buldumda tam 8 senedir çıkıyoruz evlenmeyi düşunuyoruz açık ve net. Kavgacı bir yapıya sahibim ama insanlara yardım etmekten çok hoşlanırım hatta zevkle yaparım bilen bilir .. Koyununda koyusu fenerliyim gdebldğm her maça gderm il farketmez. Fenerbahçe için bçak yedim 2 gün hastahenede yattım. O derece.. Hayatımın en güzel günleri şu 2 senedir ama maxicep universıte felan.. Sizleri seviyorum beni tanıyanlar ufak bi yorum atsnlar bakalm nasıl bilyolarmş 
Adım Fenerbahçenin eski kalecisi Enginden gelmektedir.
Yabancılarla oynanan bi maçta bizim peder kim gol atarsa onun adını koycam demiş sen Meçnur git o maçta gol at az kala adım Meçnur olacakmış ama sağolsun bizim Engin penaltı kurtarnca iş değişmiş
Evdekilerin dedğne göre çok haylazmşm daha 5 yaşında başlamşm kızlara hareketler yapmaya bi kaç defa anneleri bile kapya dayanmış.. neyseki okulda hayatımn aşkınıda buldumda tam 8 senedir çıkıyoruz evlenmeyi düşunuyoruz açık ve net. Kavgacı bir yapıya sahibim ama insanlara yardım etmekten çok hoşlanırım hatta zevkle yaparım bilen bilir .. Koyununda koyusu fenerliyim gdebldğm her maça gderm il farketmez. Fenerbahçe için bçak yedim 2 gün hastahenede yattım. O derece.. Hayatımın en güzel günleri şu 2 senedir ama maxicep universıte felan.. Sizleri seviyorum beni tanıyanlar ufak bi yorum atsnlar bakalm nasıl bilyolarmş 


