GM Discovery LegenD Rom V12

Artda denedin mi peki hiç
Kardeşim? Bu arada 1. 05 sürümünü kullan sıkıntısız oynatıyor
 
Acaba nexus modellerinde de art sıkıntı cikariyormu calismama sorunlari gibi
Acaba nexus modellerinde de art sıkıntı cikariyormu calismama sorunlari gibi
Denedim acilmadan atiyor oyundan
Bende ki 1.03 mus simdi tekrar baktim bazen oyun donuyo tekrar acinca oyunu gok yuzunden dusme oluyo genelde 1.05 te oluyomu acaba
 
Denemek lazım kardeşim ya bende orjinal kitkattan bir türlü vaz geçemiyorum çok stabil geliyor ya bilmiyorum artık ama bu rom da hoşuma gidiyor kararsızm?
 
Bende oyle orjinal guzel ama bazi eksikleri var yedek duruyo arada ona geciyorum cwmden guzel oluyo degistirmek
 
orjinal romdan farkı nedir ben romdan hiç anlamamda birde atarsam telefon veya hafıza kartındakiler gidermi?
 
Sende orjinalin yedegini al istedigin romu kur begenmessen geri don ben oyle yapiyorum
 
Fakat imei gider diye korkuyorum bende kardeşim bende ki yurt dışı orjinal :-/
 
Hicbir sey silinmiyor bende oyleydi birtek gorunum ve kullanis degisiyor
İmeide yedekle silinme durumunda yuklersin geri bide yurt disi sıkıntılı o acidan
 
Hocam imei gitmez mi diyorsun yani?
 
yedek nasıl alınıyor yardım lütfen birde romda 4 tane dosya var hangilerini hafıza kartına atıyoruz
 
İmei yedegini discovery customizerden yaptim rom yedeklerinide cwm den backuptan yaptim
 
Him anladım şimdi kitkatda alınmıyor discovery Customizerden kötü olanda bu zaten
 
yedek nasıl alınıyor onu anlamadım birde geri dönüş nasıl sağlıycam anlatan olursa sevinirim