Leauge Of Legends

Sponsorlu Bağlantılar

Serhan

Serhan

Üye
    Konu Sahibi
Leauge Of Legends
Beyler LOL indirmeyi düşünüyorum Dota 2 sıktı artık ne kadar boyutu var ?
 


achambo

achambo

Üye
4-5 gb yersana tavsiye eu-westte oyna:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan

Revengeful

Emekli Yönetici
Gelirsen West'e geçerim
 
  • Beğen
Tepkiler: Legendary., Furkan Emekli, achambo ve 1 kişi daha
Serhan

Serhan

Üye
    Konu Sahibi
Tr serverlarında ne varki ?
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Westte nasıl küfür yok yahu :D Benim East, TR ve Westte hesaplarım var her server küfür ve feeder :D fark yok yani. Ha Kore farklı ama.
 
Serhan

Serhan

Üye
    Konu Sahibi
Beyler en ezik server hangisi :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
hue hue hue'yi bilmen gerek önce
 
Sucrofe

Sucrofe

Üye
TR'de oyna bence, gitme bilmediğin serverlere. Oyunu oynamıyorum ama arkadaş oynarken görmüştüm, baya sağlam oyun ama aşırı bağımlılık yapıyor. Bizim arkadaş bu oyun için okuldan kaçıp internet kafeye gitmişti. :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan

Nevarres

Üye
Oynayacaksan westte oyna. Sakın TR sunucusuna geçme. Fazla da oynama oyunu bağımlılık yapabilir. Ben bıktım usandim Türk oyuncularından kanser ettiler resmen.
 
Asteroid9

Asteroid9

Üye
BR BR BR HUEHUEHUEHUE bide kurwa var onlara bulasma westte oyna :D
 
The Pancar

The Pancar

Üye
:hmmm
 
Silinen Üye 2480407

Silinen Üye 2480407

Kapalı Hesap
Dota 2 sıltı ise bi çay iç derim :çay:

bu arada lol ney?
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Yanlışlıkla konuyu kilitlemişim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
görevi kötüye kullanma..
 


Üst Alt